مدیرکل ورزش و جوانان لرستان
مدیرکل ورزش و جوانان لرستان گفت: ۳۸ طرح عمرانی حوزه ورزش در این استان فعال است که برخی از آنها در مراحل پایانی احداث هستند.
کد خبر: ۹۵۶۵۸۲
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۱ 17 April 2021

به گزارش تابناک لرستان، حشمت امان الهی روز شنبه به رسانه‌ها اعلام کرد: برف کوب پیست اسکی الیگودرز با بیش از ۸۰۰ میلیون تومان تامین اعتبار خریداری شد و اکنون در گمرک است.

امان الهی ادامه داد: همچنین چندین طرح احداث چمن مصنوعی در بروجرد، الیگودرز و کوهدشت نیز برای امسال اعتبار شده اند در طول سال افتتاح می‌شوند.

مدیرکل ورزش و جوانان لرستان با بیان اینکه کار احداث پیست تارتان خرم آباد و بروجرد نیز شروع خواهد شد اظهار داشت: اعتبار این طرح ها تامین و قرار داد آغاز بکار آنها نیز منعقد شده است.

امان الهی مجموعه ورزشی ۱۵ هزار نفری خرم آباد را بزرگترین پروژه ورزشی استان دانست و بیان کرد: ورزش و جوانان استان بهره‌بردار این طرح‌ ها و وزارت راه و شهرسازی مجری آن است که تا پایان دولت تکمیل، بهره برداری یا تعیین تکلیف می شوند.

وی اضافه کرد: پارسال مرحله اول استادیوم پنج هزار نفری چغا بهرام دورود افتتاح شد، مرحله اول پیست اسکی الیگودرز پس از سال‌ها به سرانجام و طرح‌های چمن مصنوعی خرم‌آباد، دورود، نورآباد و کوهدشت به بهره برداری رسید.

امان الهی پیش از این گفته بود استادیوم ۱۵ هزار نفری خرم‌آباد که از سال ۸۶ در دست احداث است بیش از ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و امسال بهره برداری می شود.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار