رییس پلیس راه ایلام:
رییس پلیس راه ایلام گفت: رانندگانی که خودرو آنها دارای مشکل قضایی است باید قبل از توقیف توسط ماموران پلیس راه، مشکلات قضایی خوردو خود را مرتفع کنند.
کد خبر: ۹۵۶۴۸۶
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰ 16 April 2021

به گزارش تابناک ایلام، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: همچنین پرونده خودروهای با پلاک مخدوش یا فاقد پلاک نیز به مراجع قضایی ارجاع داده می شود و تاکنون ۳۵ خودرو شناسایی و به مراجع قضایی تحویل داده شده اند.

وی افزود: باتوجه به وضعیت نامساعد شهرستان های مختلف استان به علت جولان کرونا ممنوعیت های ترددی در همه مبادی ورودی و خروجی استان کماکان در حال انجام است و این ممنوعیت ها تا هفته دیگر کماکان ادامه دارد.

رییس پلیس راه ایلام یادآور شد: از مسافرت و تردد خودروهای غیر ضرور به شدت جلوگیری می شود و فقط خودروهای دارای مجوز حق تردد و عبور و مرور دارند.

همتی زاده ادامه داد: همچنین ورودی های منتهی به تفرجگاه های استان به ویژه منطقه تفریحی طبیعی ششدار مسدود شده است و فقط خودروهای دارای مجوز اجازه تردد دارند و نیز آرامستان ها نیز از قاعده منع تردد مستثنی نیستند.

وی از عموم مردم خواست در ماه مبارک رمضان همکاری بیشتری با ماموران پلیس راه داشته باشند و ضمن پرهیز از سفرهای غیرضرور از سفر به مناطق قرمز و سیاه به طور جدی خودداری کنند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار