نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: برخی از کارشناسان بر این باورند آغاز بکار شبکه اجتماعی صوت محور کلاب هاوس در فروردین 1400 در ایران با اهداف سیاسی و انتخاباتى صورت گرفته و احتمال دارد برخی ها از این نرم افزار در نقش سایت های آتش بیار معرکه در فتنه 88 استفاده کنند.
کد خبر: ۹۵۶۴۸۰
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۱ 16 April 2021

به گزارش تابناک تبریز، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم در برنامه پیام جمعه اظهار داشت: آغاز غنی‌سازی 60درصدی و نصب هزار سانتریفیوژِ دیگر توسط ایران، یک پاسخ قاطع و مناسب است، تا کشور با دست پر بر سر میز مذاکره برود.

 

وی افزود: پاسخ سخت به خرابکاری ها و از بین بردن جریان نفوذ دو مطالبه مهم افکار عمومی بعد از خرابکاری اخیر در نطنز است.

 

امام جمعه تبریز گفت: آمریکا در صدد است با کشاندن دولت عراق به جرگه هم‌پیمانان خود، به زعم باطل خودش، زیر پای ایران را خالی کند. کمک‌های وعده داده شده و نیز وعده تامین برق عراق و دیگر قراردادهای اقتصادی، در همین راستا تلقی می‌شود.

 

وی اضافه کرد: بایدن جهت فشار برای کوتاه آمدن ایران دست به یک عملیات ترکیبی چندضلعی زده که سفر نخست وزیر کره در این راستا ارزیابی می‌شود. 

 

آل هاشم تصریح کرد: برخی از کارشناسان بر این باورند آغاز بکار شبکه اجتماعی صوت محور کلاب هاوس در فروردین 1400 در ایران با اهداف سیاسی و انتخاباتى صورت گرفته و احتمال دارد برخی ها از این نرم افزار در نقش سایت های آتش بیار معرکه در فتنه 88 استفاده کنند.

 

وی گفت: ورود به شبکه های اجتماعی جدید که میدان دشمن است باید هوشمندانه پرقدرت و اثرگذار باشد نه تاثیر پذیر.

 

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: امروز اولویت و فوریت نیازهاى جامعه، ایجاد ثبات و امنیت در عرصه اقتصاد و تأمین نیازهای معیشتى است.

 

وی گفت: از جمله دستورات فردی پیامبر اکرم (ص) در خطبه شعبانیه به مسلمانان، یاد آوری آخرت، توبه به درگاه الهی، دعا، استغفار، سجده های طولانی، صلوات بر محمد و آل محمد، تلاوت قرآن در ماه رمضان است.

 

آل هاشم گفت: 29 فروردین روز ارتش جمهوری اسلامی ایران، یادآور حماسه آفرینی‌های نیروهای زمینی هوایی دریایی و پدافندی ارتش در مبارزات انقلاب ، پس از انقلاب و دفاع مقدس است.

 

وی گفت: زمین یکی از شگفتی های آفرینش و بستر حیات پایدار است و روز زمین پاک، فرصتی برای تامل بیشتر در اهمیت نقش حیاتی زمین است.

 

امام جمعه تبریز اضافه کرد: در روز زمین پاک، صرفه جویی در استفاده از کاغذ، مراعات در مصرف آب، مدیریت زباله باید بیشتر مورد توجه مردم باشد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار