تیم سازنده‌ی بازی Call of Duty Mobile چندی پیش اعلام کرده بود که فصل سوم این اثر به زودی آغاز خواهد شد. حال امروز جزئیاتی از این فصل به همراه یک ویدئو در دسترس قرار گرفته است که برای هواداران جالب توجه خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۶۴۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۲ 16 April 2021

به گزارش تابناک سمنان بدون شک Call of Duty از برترین و جذاب‌ترین فرنچایزهای دنیای بازی‌های ویدئویی به حساب می‌آید و نسخه‌های متنوع آن هم طرفداران زیادی دارد. جای خالی یک نسخه‌ی عالی از این سری بر روی گوشی‌های هوشمند حس می‌شد که خوشبختانه این اتفاق رخ داد و بازی Call of Duty Mobile در دسترس قرار گرفت. در این بازی می‌توانید حالت‌های مختلفی را برای شروع یک رقابت هیجان‌انگیز با سایر بازی‌بازان انجام داده و لذت ببرید. تیم سازنده نیز هر چند وقت یک بار به‌روزرسانی‌هایی را برای آن عرضه می‌کند تا شاهد افزایش محتویات آن باشیم. چند روز قبل هم سلاحی به نام PP19 Bizon برای این عنوان معرفی شد که در کل واکنش خوب افراد را در بر داشت. قابل ذکر است که تیمی استودیو (TiMi Studios) و اکتیویزن (Activision) به ترتیب در امر ساخت و نشر این نسخه نقش داشته‌اند.

فصل سوم بازی Call of Duty Mobile قرار است از فردا آغاز شود و به نقل از سازندگان، محتویات بسیاری برای آن عرضه خواهد شد. در وهله‌ی اول، بخش تازه‌ای به نام Tokyo Scape به بازی اضافه می‌شود که بازی‌بازان را در نقشه‌ی توکیو قرار می‌دهد. سلاح‌ها و تجهیزات مربوط به این نقشه نیز جدید خواهد بود و هواداران می‌توانند از وجود آن‌ها لذت ببرند. نحوه‌ی بازی در این بخش نیز کمی متفاوت با سایر بخش‌ها خواهد بود. همچنین حدود ۲۵ پوسته‌ی تازه به بازی خواهد آمد.

از دیگر ویژگی‌ها و محتویات فصل سوم بازی Call of Duty Mobile باید به دو نقشه‌ تحت عناوین Oasis و Coastal اشاره داشت. البته نقشه‌ی Oasis در گذشته و در نسخه‌ی Call of Duty: Modern Warfare 3 وجود داشته است و طرفداران با آن آشنایی دارند. این‌ها از مهم‌ترین محتویات فصل جدید این نسخه بودند و خصوصیات دیگری هم در آن به چشم می‌خورد.

بازی Call of Duty Mobile در حال حاضر بر روی گوشی‌های هوشمند و به طور دقیق‌تر سیستم عامل‌های اندروید و iOS قابل تجربه است. همان‌طور که در بالا هم گفته شد، امروز تریلری از فصل ذکر شده عرضه شده است که در پایان می‌توانید آن را تماشا و دانلود کنید.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: گیمفا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار