مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان ایلام گفت: این پروژه به منظور تامین برق کارخانه فولاد ایوان کلنگ زنی و تا خردادماه امسال ظرفیت برق درخواست شده تحویل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۶۴۰۳
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۵ 17 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ اقبال اسماعیلی  اظهار داشت:این پروژه به منظور تامین برق کارخانه فولاد ایوان کلنگ زنی و تا خردادماه امسال ظرفیت برق درخواست شده تحویل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خواهد شد.

وی افزود:شرکت شهرک‌های صنعتی استان در راستای اجرای وظایف و تعهدات خود و به منظور بهینه سازی خدمات به واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان پروژه‌های احداث شهرک پایین دستی دهلران، احداث ناحیه صنعتی آسمان آباد، رمپ ورودی ناحیه صنفی ایلام، جدول کشی و آسفالت ناحیه صنعتی بدره و شهرک صنعتی ایلام، گازکشی ناحیه صنعتی هلیلان و … را نیز در دست اقدام دارد.

وی بیان کرد:عزم دولت تدبیر و امید در راستای تحقق شعار جهش تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها و خودکفایی کشور برای احیا و فعال سازی صنایع خرد، کوچک و متوسط بسیار جدی است و در این راستا شرکت شهرک‌های صنعتی استان زیرساخت‌ها، بستر و آمادگی لازم برای حمایت از تولیدکنندگان و سرمایه گذاران داخلی و خارجی را دارد.

بیشتر بخوانید:

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار