فرمانده انتظامي استان از دستگيري سه تبعه افغان كه نوجوان ۱۲ ساله اي را از كشور افغانستان ربوده و به شهرستان اراك منتقل كرده بودند، ‌خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۳۳۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵ 15 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی،سردار "حسن مفخمي شهرستاني" افزود:‌ فرد ربوده شده، صحيح و سالم تحويل خانواده اش شد.
وی گفت: در چند روز قبل، شخصي تبعه افغان با ارائه برگه مرجوعه اي از مرجع قضائي، شكايتي از آدم ربايي فرزند ۱۲ ساله اش را مطرح كرد.
وي افزود: در تحقيقات انجام شده از فرد شاكي، مشخص شد كه در اسفندماه سال گذشته،‌افرادي ناشناس پسر بچه ۱۲ ساله اش را در يكي از ايالت هاي افغانستان ربوده و به كشور ايران آورده اند و براي آزادي او مبلغ پنج ميليارد تومان درخواست كرده اند.
اين مقام انتظامي اضافه كرد: با برآوردهاي انجام شده و احتمال حضور آدم ربايان در استان مركزي، بررسي موضوع به صورت تخصصي در دستور كار كارآگاهان پليس آگاهي استان قرار گرفت.
فرمانده انتظامي استان مركزي اضافه كرد:‌ با آغاز تحقيقات تخصصي كارآگاهان پليس، آدم ربايان كه از ورود پليس به اين موضوع مطلع شده بودند، بلافاصله پسربچه ربوده شده را آزاد كردند كه با پيگيري پليس،‌ وي صحيح و سالم تحويل خانواده اش شد.
سردار مفخمي شهرستاني یادآورشد:‌با توجه به اهميت موضوع، پيگيري پرونده با جديت از سوي پليس دنبال و سرانجام مشخص شد كه آدم ربايان در يك كوره آجرپزي در اطراف شهرستان اراك مشغول به كار مي باشند.
اين مقام انتظامي اضافه كرد: با شناسايي محل حضور اين افراد، تيمي از كارآگاهان پليس به محل اعزام شدند و در عمليات غافلگيرانه، هر سه فرد آدم ربا دستگير و براي تكميل تحقيقات به پليس آگاهي استان دلالت شدند.
وي ادامه داد:‌ در مراحل بازجويي هاي انجام شده،‌ دستگير شدگان به آدم ربايي با هدف دريافت پول از خانواده پسربچه اعتراف كردند كه با تكميل تحقيقات پليس، پرونده تشكيل شده براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي ارسال شد و آدم ربايان نيز با دستور قضائي روانه زندان شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار