استاندار سمنان با تأکید بر برداشته شدن تمام موانع از سر راه تولید از در دستور کار قرار گرفتن اجرای ۱۹ طرح «جهش تولید» در استان سمنان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۸ 15 April 2021

اجرای 19 طرح «جهش تولید» در استان سمنان در دستور کار قرار دارد

 

به گزارش تابناک سمنان  علیرضا آشناگر شامگاه گذشته در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه و ستاد اقتصاد مقاومتی استان سمنان که در سالن جلسات استانداری سمنان برگزار شد، اظهار داشت: باید موانع را از پیش روی تولید و اقتصاد استان سمنان برداشت و این امر مستلزم همراهی و همکاری تمام مدیران و مسئولان استان است.

وی افزود: 24 طرح جهش تولید ویژه استان سمنان تصویب شده است که از این تعداد تاکنون پنج طرح تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

استاندار سمنان بیان کرد: در حال حاضر با توجه به طرح‌های انجام شده جهش تولید در استان سمنان اجرای 19 طرح مصوب دیگر جهش تولید باقی‌مانده است که باید هر چه سریع‌تر در راستای تکمیل و بهره‌برداری از این طرح‌ها تلاش شود.

آشناگر با اشاره به دو منطقه ویژه اقتصادی این استان در دامغان و سمنان اظهار داشت: باید مسائل و موانع موجود بر سر راه مناطق ویژه اقتصادی استان مورد بررسی قرار گیرد تا در روند تکمیل طرح‌ها در این مناطق مشکلی ایجاد نشود.

وی اظهار امیدواری کرد: اعتبار 45 میلیارد تومانی تخصیص‌یافته به تکمیل طرح بهسازی و احداث محور شاهرود- آزادشهر هر چه سریع‌تر ابلاغ شود.

استاندار سمنان توسعه راه‌های ارتباطی استان سمنان را از اولویت‌های هشت‌گانه این استان برشمرد و گفت: تمام دستگاه‌های اجرایی استان سمنان باید در هموارسازی مسیر توسعه همه‌جانبه این استان همکاری لازم را در دستور کار خود قرار دهند.

آشناگر باید کمیته‌ای با عنوان کمیته پیگیری و رسیدگی بر روند عملیات اجرای پروژه‌های جهش تولید در استان سمنان تشکیل شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تسنیم

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار