مسوول ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم از پلمب شدن سه باشگاه ورزشی دیگر به دلیل عدم توجه به دستور تعطیلی اماکن ورزشی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۶۲۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۶ 15 April 2021

به گزارش تابناک قم، سیدمجتبی ستارزاه با اشاره به وضعیت این استان بنا بر گزارش اداره کل بهداشت قم، اظهار کرد: در ارتباط با این موضوع اداره اماکن قم دستور به تعطیلی اماکن ورزشی  داده و به همین دلیل سه باشگاه ورزشی دیگر به دلیل عدم توجه به تذکرات داده شده و بی‌توجهی به دستور تعطیلی اماکن ورزشی پلمب شدند.

وی خاطرنشان کرد: از باشگاه‌داران عزیز دارای مجوز تقاضا داریم که همکاری‌های لازم را با اداره کل ورزش و جوانان به عمل آورند تا بتوانیم هرچه سریع‌تر با وضعیت به وجود آمده مبارزه کنیم، زیرا اگر رعایت نشود همه استان قم از این موضوع متضرر خواهند شد.

مسوول ارزیابی عملکرد، بازرسی و رسیدگی به شکایات اداره کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه بازرسی‌ها همچنان ادامه دارد و هر باشگاهی در این ایام به دستور تعطیلی بی‌اعتنایی کند پلمب خواهد شد، افزود: از زمان قرمز شدن وضعیت قم، تمامی اماکن ورزشی اعم از رشته‌های پربرخورد و یا کم برخورد و همچنین فضاهای سرپوشیده، روباز و استخرها بنا به مصوبه ستاد استانی مبارزه با کرونا تا اطلاع ثانوی تعطیل شده‌ است.

وی با بیان اینکه هرگونه تصمیم در خصوص بازگشایی و یا نحوه استفاده ورزشکاران از اماکن ورزشی بر اساس تصمیمات ستاد مبارزه با کرونا در ورزش متعاقبا اعلام می شود، عنوان کرد: پیش از این نیز با توجه به قرار گرفتن قم در وضعیت قرمز کرونایی و تشدید بازرسی و نظارت بر رعایت دستورالعمل‌های پیشگیری از کرونا توسط ناظرین هیات پزشکی ورزشی، یک باشگاه ورزشی به دلیل رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی توسط بازرسین مرکز بهداشت و اداره کل ورزش و جوانان پلمب و غیر فعال شده بود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار