یک متخصص اپیدمیولوژی عنوان کرد:
یک متخصص اپیدمیولوژی، مدیریت و عبور از موج سهمیگین چهارم را مستلزم اعمال سخت‌گیرانه محدودیت‌ها را ارزیابی کرد و گفت: تنها در سایه رعایت سختگیرانه محدودیت‌های کرونایی است که می‌توان به عبور از شرایط فوق‌بحرانی فعلی امیدوار بود.
کد خبر: ۹۵۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۵ 14 April 2021

اعمال سخت‌گیرانه محدودیت‌ها راه عبور از موج سهمیگین چهارم

 

به گزارش تابناک سمنان دکتر رضا چمن بر ضرورت همکاری بسیار جدی و حداکثری مردم با مدافعان سلامت تاکید و اظهار کرد: مهمترین انتظار ما از عموم مردم در شرایط پراسترس فعلی، همراهی و همکاری حداکثری با همکاران و توجه جدی‌تر به پروتکل‌های بهداشتی است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از تداوم روند رو به افزایش مبتلایان و بستری‌های کرونایی در دو شهرستان تحت‌پوشش دانشگاه علوم پزشکی شاهرود خبر داد و افزود: تنها در شبانه‌روز گذشته 324 نفر با علائم مشکوک به کووید19 به مراکز درمانی و بیمارستانی دانشگاه شاهرود مراجعه کردند.
وی از بستری شدن 42 بیمار جدید در بخش کرونا بیمارستان امام حسین شاهرود طی روز گذشته خبر داد و افزود: شمار بستری‌های این بخش اختصاصی به 198 بیمار رسیده که 28 بیمار بدحال آن در بخش آی سی یو بستری هستند.

این متخصص همه گیری با اشاره به نگران‌کننده بودن آهنگ رشد مبتلایان ، بستری‌ها و تلفات خاطرنشان کرد: کندتر کردن آهنگ این روند منوط به رعایت بیشتر پروتکل‌ها، توجه سختگیرانه به محدودیت های اعمال شده اخیر، حفظ فاصله فیزیکی، پرهیز جدی از هرگونه دورهمی و..است.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایسنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار