رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان تهران از کشف ۴۵۰ طاقه پارچه قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در جنوب تهران خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۹۹۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۸ 14 April 2021

 

سرهنگ علی ولی پور گودرزی افزود: در گشت زنی های انتظامی، کارآگاهان پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی به دو دستگاه خودروی کامیونت در محدوده «باقر شهر» مشکوک و دستور توقف آنها را صادر و در بررسی ها مشخص شد که خودروها حامل مقدار فراوانی پارچه های قاچاق هستند.

وی با اشاره به دستگیری رانندگان خودروها افزود: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهمان پارچه ها را از یک انبار کالا در جنوب تهران بارگیری و قصد انتقال آن را به بازار تهران داشتند، همچنین مقادیر فراوان دیگری از پارچه های قاچاق در داخل انبار دپو و جمع آوری شده است.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: در شاخه دیگری از تحقیقات پلیسی هویت مالک انبار شناسایی و با هماهنگی های قضائی تیمی از کارآگاهان به نشانی انبار کالا اعزام و در بازدید از این مکان مقادیر دیگری از پارچه های قاچاق کشف و مالک انبار به قاچاق بودن کالاهای کشف شده معترف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در مجموع ۴۵۰ طاقه پارچه فاقد بارنامه و مجوزهای گمرکی کشف شد، ادامه داد: هر سه متهم برای سیر مراحل قضائی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

سرهنگ گودرزی تصریح کرد: همه اموال کشف شده تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان تهران شد و کارشناسان ارزشی ریالی اموال کشف شده را ۱۸ میلیارد ریال بر آورده کرده اند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار