علیرضا حیدری در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان صحنه تعداد موارد بستری مبتلا به کرونا را ۲۲ نفر اعلام کرد و گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا ۶ هزار نمونه گیری در شهرستان انجام شده که ۱۷۵۰ مورد تست مثبت بوده است.
کد خبر: ۹۵۵۹۸۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۹ 14 April 2021

علیرضا حیدری در گفتگو با خبرنگار  تابناک کرمانشاه اظهار کرد:با توجه به گسترش ویروس کرونا شهرستان صحنه به قرمز تغییر رنگ داده که طبق مصوبات جلسه ستاد کرونا استان و شهرستان محدودیت ها و تعطیلی ها از روز شنبه به مرحله اجرا در آمده است.

وی افزود: طبق موصوبات، گروه های شغلی سطح ۲، ۳ و ۴ اجازه فعالیت ندارند و تعطیل می باشند همچنین برگزاری مراسمات مذهبی و جشن های عروسی ممنوع می باشد.

فرماندار شهرستان صحنه تصریح کرد: ورود خودرو های غیر بومی به شهرستان ممنوع می باشد و در صورت ورود برابر قانون جریمه خواهند شد، فعالیت ناوگان حمل و نقل شهری همانند سابق در حال ادامه است و به همشهریان خدمات دهی می کنند.

این مسئول خاطر نشان کرد: گروه شغلی سطح یک و دستگاه های خدمات رسان از جمله بانک ها بدون تعطیلی و با رعایت پروتکل های بهداشتی خدمات خود را به مردم ارائه می دهند.

وی تعداد موارد بستری در شهرستان را ۲۲ نفر اعلام کرد و حال ۳ نفر از این افراد را بدخیم دانست.

حیدری گفت: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون ۶ هزار نمونه گیری انجام شده که از این تعداد ۱۷۵۰ مورد کرونا مثبت داشته ایم، در شرایط کنونی میزان رعایت پروتکل های بهداشتی از جانب مردم حدود ۶۰ تا ۶۵ درصد می باشد.

وی در پایان تاکید کرد: نیرو های بازرسی متشکل از اداره صمت، اتاق اصناف و اماکن و بهداشت و درمان نظارت دقیق را بر رعایت پروتکل های بهداشتی دارند و در صورت مشاهده هر گونه تخلف برخورد های لازم صورت می گیرد، تا کنون نیز ۲۶ متخلف پلمپ شده اند‌.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار