بخشدار کهریزک:
بخشدار کهریزک با اشاره به اینکه شهرداری تهران شفاف سازی کند که چقدر درآمد از بهشت زهرا و آرادکوه دارد گفت: شهرداری تهران یک هزارم درآمد از آرادکوه را هم به کهریزک اختصاص نمی‌دهد.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۷ 14 April 2021

 

به گزارش تابناک تهران، امین بابایی صبح چهارشنبه در جلسه بررسی مشکلات شهرستان ری که با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و حسین توکلی کجانی، فرماندار ویژه ری و معاون استاندار تهران در استانداری برگزار شد اظهار داشت: آراد کوه تاکنون هیچ گونه عوارضی را برای ساخت ابنیه پرداخت نکرده است.

بابایی با بیان اینکه مشکلات حمل زباله و ریزش شیر آبه حاصل از آراد کوه موجب از بین رفتن آسفالت و در نتیجه افزایش تصادفات شده است گفت: در این خصوص با مشکل و معضل جدی روبرو هستیم.

بخشدار کهریزک بیان داشت: شهرداری تهران شفاف سازی کند که چقدر درآمد از بهشت زهرا و آراد کوه دارد و در مقابل چه اندازه به شهروندان شهرستان ری و بخش کهریزک خدمات ارائه کرده است.

وی در ادامه عنوان داشت: به صراحت ادعا می‌کنم که شهرداری تهران یک هزارم درآمد از آراد کوه و بهشت زهرا به کهریزک خدمات ارائه نمی‌کند.

بابایی گفت: شهرداری منطقه ۲۰ تا این لحظه به هیچکدام از تعهدات خود عمل نکرده و عملاً مطالبات شهروندان بخش کهریزک سالیان سال است که انباشت شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار