ستایشی در مراسم معارفه رئیس دادگستری دماوند:
قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: استفاده از سیستم‌های هوشمند و حرکت به سمت استفاده بیشتر از خدمات الکترونیک باید مورد توجه قرار گیرد.
کد خبر: ۹۵۵۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱ 14 April 2021

 

به گزارش تابناک تهران، مسعود ستایشی قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران در مراسم معارفه رئیس دادگستری شهرستان دماوند گفت: ما باید به دنبال این باشیم که پاسخ مقنع و مکفی به مردم دهیم تا رضایتمندی آن‌ها را به دنبال داشته باشد

قائم مقام رئیس کل دادگستری استان تهران با معرفی برهان رضایی، رئیس جدید دادگستری دماوند افزود: نکاتی در مورد سند تحول قضائی مطمع نظر است و باید مورد توجه عالمانه و تخصصی قرار گیرد. این سند طبق فرمایش اخیر ریاست دادگستری استان تهران باید عملیاتی شود و در این مسیر باید تمامی رؤسای حوزه‌های قضائی و دادستان‌ها همکاری و اهتمام لازم را به کار برند.

وی با بیان اینکه استفاده از سیستم‌های هوشمند و حرکت به سمت استفاده بیشتر از خدمات الکترونیک باید مورد توجه قرار گیرد، گفت: رمز موفقیت ما پیروی از منویات مقام معظم رهبری و تأکیدات ریاست قوه قضائیه، در رضایتمندی مردم است.

در این مراسم از خدمات حامد ناظمیان تقدیر به عمل آمد و برهان رضایی به عنوان رئیس دادگستری شهرستان دماوند حکم انتصاب خود را از مسئولان قضائی پایتخت دریافت کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار