سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه گفت: همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود را برای توسعه گردشگری، حفاظت از میراث‌فرهنگی، بهبود شرایط صنایع‌دستی و پیشبرد اهداف وزارتخانه به کار می‌گیریم.
کد خبر: ۹۵۵۹۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۴ 14 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایرنا، «جبار گوهری» در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه، افزود: برنامه و هدف من در اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه استفاده حداکثری از همه پتانسیل‌ها به نحو احسن است.

او اظهار داشت: انجام هماهنگی با سایر ارگان‌ها و استفاده از ظرفیت‌های بین دستگاهی نیز مورد توجه قرار خواهد گرفت.

وی در ادامه سخنانش گفت: از وزیر و معاونان وزارت میراث فرهنگی و مجموعه مدیریتی ارشد استان به خاطر اعتمادی که به اینجانب داشتند، تشکر می کنم.

او با بیان اینکه امیدوار است بتواند به نحو شایسه پاسخگوی این اعتماد باشد، اظهار کرد: مجموعه میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه از ظرفیت‌های بسیار زیادی برخوردار است که باید به کار گرفته شوند.

گوهری که با توجه به شرایط برگزاری جلسات در ایام کرونا کوتاه سخن گفت، تاکید کرد: در کرمانشاه همه پتانسیل‌های لازم به لحاظ نیروی انسانی و ظرفیت‌های تاریخی و طبیعی برای توسعه فراهم است، اگر یک هماهنگی میان این ظرفیت‌ها صورت گیرد اتفاق بزرگی در استان شکل می‌گیرد.

سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان کرمانشاه در خاتمه ضمن عرض خسته نباشید به مدیرکل سابق مجموعه، ابراز امیدواری کرد: پرسنل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان در کنار هم بتوانیم کرمانشاه را به جایگاهی که شایسته آن است، برسانیم.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت دارای بیش از چهار هزار اثر تاریخی است که ۲ هزار و ۲۵۰ اثر آن ثبت ملی شده است.

سنگ نگاره و کتیبه داریوش هخامنشی در شهر بیستون تنها اثر ثبت شده جهانی استان کرمانشاه است.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار