نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام؛
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: باید افرادی برای شورای شهر و روستا و هم ریاست جمهوری انتخاب شوند که متعهد و دلسوز به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی و پیگیر خواسته های مردم باشند.
کد خبر: ۹۵۵۸۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۰ 14 April 2021

  به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین اله نور کریمی تبار افزود:باید افرادی برای شورای شهر و روستا و هم ریاست جمهوری انتخاب شوند که متعهد و دلسوز به آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی و پیگیر خواسته های مردم باشند.

وی بیان داشت: برای  مهار و کنترل کرونا فقط عملکرد حاکمیت دخیل و موثر نیست، بلکه باید فرهنگ مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در بین اقشار مختلف جامعه نهادینه شود و حضور و مشارکت مردم باعث شتاب دهی بیشتر برای مهار این ویروس خواهد بود.

کریمی تبار اظهار کرد:همه مسوولان، مردم و دستگاه ها در قبال مهار کرونا و تبعیت از بخشنامه های پیشگیرانه ستاد کرونا مسوول هستند و لازمه مهار آن همکاری همگانی است.

وی افزود:با بیان اینکه جذب سرمایه گذار یکی از مهمترین مشکلات و ضعف های استان ایلام است، تاکید کرد: وجود بروکراسی های دست و پاگیر اداری یا موانع تراشی های بی مورد و غیرضروری باعث عدم جذب سرمایه گذار در استان شده است در حالیکه ظرفیت های سودآوری در ایلام‌ وجود دارد که مرز مهران و همجواری با مناطق شیعه نشین عراق و نزدیکی زبانی و فرهنگی این مناطق با ایلام از جمله قابلیت های مهم استان است./ع

امام جمعه ایلام از رسانه ها خواست: در مطالب خود امیدآفرینی را اشاعه دهند و نقدهای آنها در چارچوب قانون، بر اساس واقعیت ها و بدور از غرض ورزی های شخصی باشد و مدیران و مسوولان دستگاه ها نیز پیگیر مطالبات رسانه ها به عنوان زبان گویای جامعه باشند./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار