معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان گفت: ۴۴۰ دوربین وقوع جرایم و محدودیت های کرونایی را در کلانشهر اصفهان ثبت می‌کنند.
کد خبر: ۹۵۵۷۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶ 13 April 2021

حجت الله غلامی افزود: همچنین در شبکه راه‌های ارتباطی استان اغلب دوربین‌ها فعال است که با نظارت مرکز کنترل راه‌ها جریمه خودروهای غیربومی را در این سامانه اعمال می‌کند.

وی اضافه کرد: با توجه به شدت شیوع کرونا در استان در ادامه تعطیلی گروه شغلی ۲ و سه و  چهار مقرر شد فعالیت گروه یک که طی روز باعث تمرکز جمعیت و عدم رعایت فاصله گذاری اجتماعی می‌شود مانند آبمیوه فروشی، بستنی فروشی و اغذیه فروشی‌ها اگر فاصله گذاری اجتماعی را رعایت نکنند، پلمب شوند.

غلامی ادامه داد: همه فعالیت گروه‌های یک به جز داروخانه‌ها و خدمات وابسته به بهداشت و درمان از ساعت ۲۱:۳۰ امشب به مدت ۱۰ روز تعطیل می‌شود که این اقدام در راستای کنترل تردد شبانه از ساعت ۲۲ است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری اصفهان تصریح کرد: مقرر شد علاوه بر خاموشی شبانه به میزان کمتر از ۳۰ درصد روشنایی در پارک‌ها صورت گیرد و تمامی دکه‌ها، آبمیوه فروشی‌ها و اسباب بازی‌ها در محدوده پارک‌ها تعطیل و هیچگونه فعالیتی در پارک‌ها صورت نگیرد.

به گفته وی شهرداری با کمک نیروی انتظامی و بسیج از تردد و تجمع و اتراق در پارک‌های استان جلوگیری کند.

غلامی با اشاره به تردد در مبادی ورودی استان بیان کرد: ۹ ایستگاه ایست و بازرسی از امروز با محوریت نیروی انتظامی و همکاری دستگاه‌های راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، بسیج، ارتش، هلال احمر، هماهنگی فرمانداری‌ها و پشتیبانی شهرداری‌ها فعال شوند و از تردد خودروهای غیربومی به استان جلوگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار