معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران با اشاره به ضرورت ساخت و توسعه مدرارس اعلام کرد: سه درصد از عوارض ماده ۱۰۰ به آموزش و پرورش برای ساخت و تجهیز مدارس اختصاص یافت.
کد خبر: ۹۵۵۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳ 13 April 2021

 

«شکراله حسن بیگی» عصر سه شنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران با تقدیر از اعضای شورای آموزش و پرورش استان تهران و تبریک حلول ماه مبارک رمضان گفت: فروش اموال غیرمنقول که بخش عمده آن به صورت زمیناست مستند به ماده ۱۳ قانون شوراهای آموزش و پرورش مورد موافقت قرار گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به آرا متعدد صادره در هیات عمومی دیوان عدالت اداری مبنی بر اخذ عوارض پس از جرایم کمیسیون ماده ۱۰۰ مصوب شد محاسبه و وصول عوارض صدور پروانه های ساختمانی ناشی از آرا قطعی کمیسیون ماده ۱۰۰ برای آموزش و پرورش به شهرداری ها ابلاغ شود.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران اظهار داشت: اختصاص ۳ درصد از عوارض ماده ۱۰۰ به آموزش و پرورش در استان تهران اقدام مطلوبی است که می تواند به الگویی برای کل کشور تبدیل شود.

اختصاص ۶ ملک از سوی خیران برای مدرسه سازی

وی همچنین در حاشیه این جلسه به خبرنگار ایرنا گفت: سالانه بیش از ۲۰۰ هزار نفر به جمعیت استان تهران افزوده می شود که حدود ۷۰ تا ۸۰ هزار از این جمعیت دانش آموز است.

حسن بیگی افزود: این آمار نشان می دهد که سالانه بیش از ۷۰ هزار نفر به جمعیت دانش آموزی استان اضافه می شود که نشان می دهد امر مدرسه سازی در استان تهران بسیار پراهمیت است.

وی خاطرنشان کرد: به تازگی ۶ ملک از سوی خیران به امر مدرسه سازی در استان تهران اختصاص یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار