استاندار زنجان:
-استاندار زنجان گفت: ۱۱ پروژه از ۲۶ پروژه جهش تولید استان به بهره برداری رسیده و هفت پروژه دیگر نیز تا پایان شهریور امسال افتتاح می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۶ 13 April 2021

 

فتح الله حقیقی ظهر سه شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی استان بر لزوم عزم همگانی بر تحقق شعار سال در استان تاکید کرد و گفت: برای تحقق این شعار مهم باید برنامه ریزی شود.

وی با بیان اینکه موضوع نهضت ساخت داخل، امر مهمی است، اظهار کرد: ساخت تولید داخل نشان دادن توانمندی داخلی، قدرت و پیشرفت علمی صنایع را نشان می‌دهد.

استاندار زنجان گفت: بر اساس گزارش مرکز ساخت داخل کشور، استان زنجان در این زمینه در کنار استان‌های قطب اقتصادی همچون تهران، اصفهان، مرکزی و کرمان توانست رتبه برتر را کسب کند و این توفیق بزرگی برای استان زنجان است.

حقیقی تاکید کرد: در سال جاری ساخت داخل در استان با قوت بیشتری انجام می‌شود.

وی به پروژه‌های جهش تولید استان اشاره کرد و گفت: طی سال گذشته بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان پروژه‌های تولیدی در استان اجرا شد.

استاندار زنجان با بیان اینکه ۹ درصد از این پروژه‌ها کلنگ زنی بود، ابراز داشت: طرح‌های اجرا شده فراتر از پروژه‌های جهش تولید بود.

حقیقی تاکید کرد: ۱۱ پروژه از ۲۶ پروژه جهش تولید استان به بهره برداری رسیده و هفت پروژه دیگر نیز تا پایان شهریور امسال افتتاح می‌شود و هشت پروژه باقیمانده پیشرفتهای قابل توجهی دارند.

وی به وضعیت اقتصاد مقاومتی در استان زنجان اشاره کرد و افزود :۵۰ درصد طرح‌ها به منظور تعیین پروژه‌های اقتصادی مقاومتی برای سال ۱۴۰۰، به موضوع فناوری و فعالیت‌های دانش بینان اختصاص پیدا کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار