معاون امور اجتماعی اداره کل بهزیستی استان ایلام از ساماندهی ۵۲ کودک بی سرپرست و بد سرپرست از طریق مراکز نگهداری و یا خانواده‌های جایگزین اشاره کرد و گفت: همچنین سال گذشته خدمات درمانی، مالی و معیشتی شیرخشک به یک هزار و ۴۱۱ کودک چند قلو ارایه که نسبت به سال ماقبل آن افزایش ۱۰ درصدی داشته است.
کد خبر: ۹۵۵۶۹۳
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۲ 14 April 2021

 به گزارش تابناک ایلام؛ عبدالصباح کارزانی بیان داشت:عبدالصباح کارزانی افزود:از ساماندهی ۵۲ کودک بی سرپرست و بد سرپرست از طریق مراکز نگهداری و یا خانواده‌های جایگزین اشاره کرد و گفت: همچنین سال گذشته خدمات درمانی، مالی و معیشتی شیرخشک به یک هزار و ۴۱۱ کودک چند قلو ارایه که نسبت به سال ماقبل آن افزایش ۱۰ درصدی داشته است.

وی پوشش خدمات بیمه‌ای تامین اجتماعی شهری و روستایی زنان سرپرست خانوار به تعداد دو هزار و ۲۹۴ نفر و اجرای طرح خدمات مالی خرد و تشکیل ۵۲ گروه به تعداد یک هزار و ۴۰ نفر با پرداخت ۲۶ میلیارد ریال تسهیلات بانکی به گروها را از دیگر فعالیت‌های شاخص این معاونت در طول سال گذشته برشمرد.

کارزانی گفت:در طول سال گذشته آموزش مددکاران، مددجویان، پرسنل مراکز غیر دولتی و کارکنان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بصورت مجازی و حضوری در زمینه‌های حقوق کودک، حقوق خانواده، مهارت‌های زندگی و مهارت‌های شغلی به تعداد چهار هزار و ۴۰۰ نفر ساعت ارائه شده است./ع

بیشتر بخوانید:

 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار