شریفی نژاد خبرداد؛
تابناک سمنان: علیرضا شریفی نژاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: خرید تضمینی ۹۵ هزار تن گندم در سال زراعی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ در استان سمنان پیش‌بینی شده است.
کد خبر: ۹۵۵۶۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷ 13 April 2021

چهار رقم جدید گندم توسط موسسه تحقیقات کشاورزی دیم معرفی شد - خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان | Mehr News Agency

 

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان روز دوشنبه در نشست ویدئو کنفرانسی بررسی وضعیت گندم استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان افزود: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در ارتباط با جابجایی گندم در زمان برداشت این محصول راهبردی همکاری لازم را با کشاورزان داشته باشد.
وی  اضافه کرد: خوشبختانه سال زراعی گذشته روند تولید و خرید گندم در استان سمنان خوب بود و امسال هم این روند ادامه یابد.
علیرضا شریفی نژاد خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای خرید تضمینی ۹۵ هزار تن گندم در استان سمنان انجام شده است.تصریح کرد: در سال زراعی جاری در خرید تضمینی گندم باید تلاش شود تا هم خرید به شکل مطلوب انجام شود و هم رضایت کشاورزان جلب شود.

وضعیت دریافت مطالبات گندم کاران بهبود می یابد


شریفی نژاد خاطر نشان کرد: برنامه ریزی برای خرید تضمینی ۹۵ هزار تن گندم در استان سمنان انجام شده است. ادامه داد: ذخیره کالای راهبردی گندم افزایش یابد و همکاری بانک کشاورزی استان برای تسهیل در دریافت مطالبات گندم‌کاران بهبود یابد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: ۲۵ دستگاه کمباین به ناوگان کشاورزی استان اضافه شده و شرایط برای خرید تضمینی گندم فراهم است.
وی گفت: نیروی انتظامی و پلیس امنیت اقتصادی و فرمانداران در فرایند خرید تضمینی گندم حداکثر دقت را داشته باشند تا پای دلالان به خرید گندم از کشاورزان باز نشود.
شریفی نژاد افزود: مراکز خرید تضمینی گندم به صورت یکپارچه تعریف شده تا تمام کشاورزان در نقاط مختلف استان بتوانند به مراکز خرید تضمینی دسترسی داشته باشند.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار