مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز گفت: در اوایل ماه مبارک رمضان از طرح اسماءُ الحسنی رونمایی می‌شود، پیش‌بینی می‌کنیم این طرح مورد استقبال ۱۰۰ هزار نفر قرار بگیرد.
کد خبر: ۹۵۵۶۴۱
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۵ 13 April 2021

طرح «اسماءُ الحسنی» در البرز رونمایی می‌شود

به گزارش «تابناک البرز» حجت‌الاسلام مهدی ولایی‌برحق در اولین نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی استان البرز با محوریت تشریح برنامه‌های ماه مبارک که در محل سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان البرز برگزار شد، اظهار کرد: با تمام محدودیت‌های کرونایی نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌ها استان البرز، فعالیت خود را در راستای تحقق برنامه‌های ماه مبارک رمضان با شرایط کرونایی سازگار کردند.

وی بیان کرد: راه‌اندازی جشنواره قرآنی بهترین پناه در قالب ۲۲ محور با مشارکت سپاه، شهرداری کرج، اداره اوقاف و امور خیریه استان البرز و سایر نهادها و سازمان‌ها به نوبه خود اقدام بزرگی است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز تصریح کرد: همکاری لازم را با جشنواره‌ها و برنامه‌های ماه مبارک رمضان اداره فرهنگ و ارشاد، اوقاف و امور خیریه، حوزه هنری استان البرز و سایر نهادها و سازمان‌ها داریم.

وی خاطرنشان کرد: سازمان به دلیل سیاست کلان و همراهی و سعی در ساماندهی و هم سو کردن مجموعه‌های فرهنگی استان دارد، تلاش کرده با تمام بضاعت محدودی که دارد، مشارکت را در دستور کار خود قرار دهد.

ولایی‌برحق با بیان اینکه نیمی از اقدامات و برنامه‌های ماه مبارک رمضان در بستر فضای مجازی رخ می‌دهد، گفت: در اوایل ماه مبارک رمضان از طرح اسماءُ الحسنی رونمایی می‌شود، پیش‌بینی می‌کنیم این طرح مورد استقبال ۱۰۰ هزار نفر قرار بگیرد.

وی اظهار کرد: در این طرح یکسری کارت‌های هولوگرام دار که بارکد کیو آر کد دارند به تعداد وسیعی در استان توزیع می‌شود و با خوانش کیو آر کد توسط صفحه موبایل یک مجموعه تولیدات رسانه‌ای مشاهده می‌شود، علاقه‌مندان در قرعه‌کشی این طرح شرکت می‌کنند و جوایزی به آنها اهدا می‌شود.

راه‌اندازی طرح رویداد تبلیغ مجازی با محوریت روحانی محله

مدیرکل تبلیغات اسلامی البرز با اشاره به راه‌اندازی طرح رویداد تبلیغ مجازی در بستر فضای مجازی بیان کرد: حداقل در ۱۰۰ محله با محوریت روحانی محله کانال مجازی در راستای حل مشکلات فرهنگی، اجتماعی و … محلات راه‌اندازی می‌شود.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم به منظور ماندگاری و رقابت کانال‌ها اتخاذ شده که اگر به درستی ساماندهی شود اقدام بی‌بدیلی است، تصریح کرد: بر همین اساس در راستای شناسایی مشکلات محلات مختلف، حل مشکلات، تسهیل‌گری و ارتباطات با مسئولین ذی‌ربط تمهیدات لازم اتخاذ می‌شود.

ولایی بر حق خاطرنشان کرد: مجموعه فضای مجازی می‌تواند از ظرفیت فضای شاد نیز استفاده کند، بسیاری از تولیدات مجازی و تولید محتواها در این شبکه اطلاع‌رسانی شود.

وی تصریح کرد: در فضای ایجابی و فرهنگ‌سازی و ترویج روزه‌داری زیرساخت‌های توسط رسانه‌ها، سیما و منظر و مردم فراهم می‌شود اما جای خالی پویش عمومی که معمولاً در مساجد ایجاد می‌شود، بسیار محسوس و احتمال روزه‌خواری و هنجارشکنی وجود دارد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان البرز متذکر شد: بر همین اساس نیروهای انتظامی تمهیدات لازم را اتخاذ کنند و در بحث فرهنگ‌سازی سازمان همکاری لازم را در این زمینه خواهد داشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار