معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان:
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان گفت: ۷۵ درصد مصوبات کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سال ۱۳۹۹ پیگیری و در گام اجرایی قرار گرفت.
کد خبر: ۹۵۵۶۳۹
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳ 13 April 2021
 
 
به گزارش تابناک سمنان علیرضا شریفی‌نژاد، روز سه‌شنبه در نشست ویدئو کنفرانسی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان در سالن کوثر استانداری سمنان افزود: بیشتر مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان که در سال گذشته در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت در ارتباط با امور بانکی، تعیین و تکلیف تسهیلات، مسائل زیست محیطی، امور زیرساختی شهرک های صنعتی، مالیاتی و تامین اجتماعی بود.
وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته به ۱۳۳ واحد تولیدی استان سمنان در حوزه صنعت، معدن و تجارت تسهیلات پرداخت شد که از این تعداد ۱۲۹ مورد در بخش سرمایه در گردش و چهار مورد در بخش سرمایه در ثابت بود.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان ادامه داد: عملکرد بانک های صنعت و معدن، صادرات و ملت در تعداد پرداختی ها به واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان در سال گذشته به نسبت عملکرد دیگر بانک های استان خوب بود و این روند در سال جاری هم ادامه یابد.
شریفی نژاد اضافه کرد: از بانک های ملی و تجارت در پرداخت تسهیلات به واحدهای صنعتی و تولیدی متقاضی توقع بیشتری است و عملکرد این بانک ها برای گره گشایی از مشکلات بخش صنعت و تولید استان بهبود یابد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار سمنان تصریح کرد: میزان پرداختی بانک های عامل استان سمنان در سال ۱۳۹۹ به نسبت سال گذشته آن به واحدهای صنعتی و تولیدی استان سمنان چهار هزار میلیارد ریال بیشتر بود.
لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار