شهردار منطقه ۲۰ تهران - شهرری گفت: عملیات تبدیل فضای بی‌دفاع شهری در محدوده محله سیزده آبان این منطقه به بوستان دوستدار کودک اجرایی شده و با ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی روبرو است.
کد خبر: ۹۵۵۵۷۲
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۷ 13 April 2021

 

به گزارش روز سه شنبه شهرداری منطقه ۲۰ تهران - شهرری، دکتر فرهاد افشار در بازدید از بوستان کودک این منطقه افزود: بوستان دوستدار کودک در زمینی به وسعت بیش از سه و نیم هکتار با اعتباری حدود چهار میلیارد تومان در حال احداث است.

وی خاطرنشان کرد: احداث این بوستان به دلیل تامین نشدن اعتبار و اختصاص بخش هایی از محدوده شمالی آن برای برخی کاربری های دیگر، سالها بلاتکلیف مانده بود.

این مسئول اظهار داشت: به منظور ایجاد فضای امن و مفرح برای شهروندان محله سیزده آبان و ارتقاء فضای سبز شهری تا کنون عملیات خاک ریزی فضای سبز و کف پوش معبر این محل انجام شده است و پیش بینی می شود تا پایان اردیبهشت ماه تکمیل شود.
افشار با اشاره به اجرای مهمترین پروژه های توسعه محلی این منطقه اعلام کرد: عملیات اجرایی باغ راه خیابان شهید پریشانی به طول ۵۰۰ متر با اعتباری در حدود یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان آغاز شده است و با احداث آن بخشی از محله ۱۳ آبان به شهرک معراج متصل می شود.
شهردار منطقه ۲۰ تهران - شهرری افزود: احداث این باغ راه با اجرای عملیات آسفالت، جدول کشی، رفیوژ میانی و تجهیز مبلمان شهری و روشنایی و فضای سبز در حال انجام است و پیش بینی می شود تا اواسط اردیبهشت ماه به بهره برداری رسد.
این مسئول تاکید کرد: احداث پاتوق های محلی در راستای اجرای پروژه‌های توسعه محلی یکی از گام های مدیریت شهری در تحقق محله گرایی، ساماندهی فضاهای بی دفاع شهری و ارتقاء سطح سلامت جسم و روح شهروندان است.

وی یادآور شد: احداث پاتوق محله امامزاده ابوالحسن در زمینی به مساحت حدود هزار متر مربع در محله ای با بیش از هزار و ۵۰۰ خانوار در قالب مجتمع های مسکونی با هدف توسعه فضاهای سبز شهری و رفاه حال شهروندان این محله با کاشت گونه های متنوع گیاهی، نصب المان های شهری و پایه های چراغ اجرا شده است.

منطقه ۲۰ (شهرری) جنوبی‌ترین منطقه شهری شهرداری تهران است و دارای پنج ناحیه داخل محدوده و ۲ ناحیه خارج محدوده و ۲۱ محله است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار