مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان از آغاز مرحله پنجم واکسیناسیون کرونا در اصفهان با ۶ هزار و ۶۰۰ دُز واکسن خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۴۴۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۲ 12 April 2021

رضا فدایی با بیان اینکه واکسیناسیون کرونا در اصفهان از ۲۱ بهمن ماه آغاز شده و همچنان ادامه دارد، اظهار داشت: تاکنون واکسیناسیون تنها برای کادر درمان انجام شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود ۲۷ هزار دُز واکسن به دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تحویل شده است، ابراز داشت: ۶ هزار و ۶۰۰ دُز این واکسن در ۱۷ فروردین تحویل مراکز درمانی شده است.

مدیر مرکز بیماری‌های واگیر مرکز بهداشت استان اصفهان افزود: در این محله از واکسیناسیون علاوه بر کادر درمان مرتبط با کرونا افراد مطب پزشکان را نیز واکسینه می‌کنیم.

وی همچنین با بیان اینکه روند ابتلاء به کرونا در اصفهان همچنان صعودی است، ادامه داد: علائم بیماران مبتلا به کرونا نیز تشدید شده است.

فدایی با بیان اینکه تعداد تست قابل انجام برای کرونای جهش یافته انگلیسی در اصفهان محدود است، اضافه کرد: این تست در حال حاضر تنها در آزمایشگاه مرکز بهداشت استان اصفهان و به صورت محدود انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر واکسن‌های روسی، چینی و هندی در اصفهان تزریق می‌شود، اضافه کرد: اخبار اعلام شده در خصوص بی تأثیر بودن واکسن چینی صحت ندارد و ما شاهد تأثیرات خوبی در این زمینه بوده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار