فرماندار همدان:
فرماندار همدان از ورود قابل توجه جوانان و افراد دارای تحصیلکرده به عرصه داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا در شهرستان خبر داد و گفت: ۶۱۶ نفر در این دوره از انتخابات برای عضویت در شورا‌های اسلامی روستا‌های شهرستان همدان ثبت نام کردند.
کد خبر: ۹۵۵۴۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۱ 12 April 2021

محمد علی محمدی افزود: از ۶۱۶ داوطلب ثبت نام شده ۴۳۱ داوطلب مربوط به روستا‌های بخش مرکزی و ۱۸۵ داوطلب مربوط به روستا‌های بخش شراء است.

به گزارش تابناک همدان، وی با بیان اینکه بخش مرکزی ۵۳ روستا و بخش شراء ۳۰ روستای واجد شرایط تشکیل شورا دارد اضافه کرد: در مجموع ۲۸۷ کرسی عضویت شورا‌های اسلامی روستا در شهرستان همدان داریم.

محمدی با اشاره به مشارکت قابل توجه داوطلبان شورا‌های اسلامی در روستا‌های بخش مرکزی همدان تصریح کرد: ۲۲ درصد از داوطلبان ثبت نام شده در بخش مرکزی سابقه عضویت در ادوار گذشته شورا‌های روستا را داشته اند و ۷۸ درصد داوطلبان برای نخستین بار به این عرصه قصد ورود دارند.

وی در پایان یادآور شد: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان شورا‌های اسلامی روستا در هیات‌های اجرایی و نظارت بخش طبق ماده ۵۴ آیین نامه اجرایی مراتب تایید و رد صلاحیت در تاریخ دوم خرداد ماه توسط بخشداران به داوطلبان ابلاغ خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار