فعال اصولگرا در گفتگو با تابناک؛
تابناک- فعال اصولگرا گفت: رفتار اصلاح طلبان تناسبی با نظام جمهوری اسلامی ندارد/ تا زمانی که اصلاح طلبان در بدنه مدیریت کشور باشند آب خوش از گلوی مردم پایین نمی رود/ حضور احمدی نژاد در انتخابات جز ضرر برای مردم و نظام چیزی ندارد/ احمدی نژاد تایید صلاحیت نمی شود/ هیچکدام از گزینه های اصلاح طلبان با اقبال مردمی روبرو نمی شود/ دولت آینده باید برضد عملکرد دولت روحانی کار کند.
کد خبر: ۹۵۵۴۱۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۰ 12 April 2021

نساء کروندی - نصرالله شفیعی در گفت‌وگو با خبرنگار تابناک، با بیان اینکه دولت روحانی یکی از نا کارآمد ترین دولت های پس از پیروزی انقلاب اسلامی است، اظهار داشت: با تمام شواهد که در جامعه شاهد هستیم می توانیم ادعا کنیم هم در حوزه سیاست داخلی و خارجی دولت یازدهم و دوازدهم بسیار ضعیف عمل کرده است.

وی با بیان اینکه در حوزه سیاست داخلی یکی از وظایف اصلی دولت ایجاد معیشت مناسب و رفع مشکلات اقتصادی است، افزود: باید شرایط به گونه ای باشد که افراد بتوانند نیاز اولیه خانواده را تامین کنند اما متاسفانه با سوء مدیریت در عرصه اقتصادی و افزایش سرسام آور دلار شاهد هستیم که مردم در بدترین موقعیت و فشار اقتصادی هستند.

فعال اصولگرا در استان بوشهر با اشاره به اینکه تمام شعارهایی که روحانی در دور اول و دوم تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری عنوان کرد به مرحله عمل نرسید و در حد شعار باقی ماند، بیان کرد: در عرصه سیاست خارجی نیز یکی از مهمترین اقداماتی که مانور زیادی برای اجرا آن داده شد که شاهد بودیم نه تنها دستاوردی برای کشور نداشت بلکه کلاه بزرگی بر سرما گذاشته شد.

شفیعی با اشاره به اینکه یکی از سیاست های دولت روحانی این بود که با انجام مذاکرات و توافق تحریم ها برداشته می‌شود، تصریح کرد: آنها بر این اعتقاد بودند که علاوه بر سانتریفیوژها چرخ معیشت مردم نیز می‌چرخد اما شاهد این هستیم که بزرگترین ضربه به فعالیت هسته ای ما وارد شده و چرخ زندگی مردم نیز با افزایش قیمت های کالای اساسی به سختی می چرخد به همین دلیل کارنامه روحانی نمی تواند نمره قابل قبولی دریافت کند.

وی با بیان اینکه دلیل اصلی ناکار آمدی دولت روحانی نگاه غرب گرایانه‌ای است که وجود دارد، خاطر نشان کرد: آنها تصور می کنند اگر با غرب کنار بیایند می توانند مشکلات اقتصادی مردم را حل کنند در حالی که این تفکر درست نیست ، غرب و در راس آن آمریکا به دلیل اینکه سیاست ما را در تقابل با سیاست های خود می داند دشمن ما هستند و ما نباید انتظار داشته باشیم که دشمن به دنبال حل مشکل ما باشد.

فعال اصولگرا در خصوص ویژگی هایی که دولت آینده باید داشته باشد، گفت: دولت آینده باید برضد عملکرد دولت روحانی کار کند یعنی دولت باید برخواسته از شعار های اصلی انقلابی باشد و انقلابی عمل کند، بر نیروهای جوان مستعد و توانمند تکیه کند و معتقد به توانمندی های داخلی باشد.

شفیعی با بیان اینکه دولت روحانی تلفیقی از اصلاح طلبان و کارگزاران بود و با حمایت این گروه روی کار آمد، عنوان کرد: اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو نمی‌توانند رای مردم را جذب کنند چرا که حافظه مردم نباید ضعیف باشد که لطمات سختی که توسط این جناح در دولت یازدهم و دوازدهم خورده اند را فراموش کنند، در شرایط عادی و معمولی اصلاح طلبان شانسی برای به دست آوردن جایگاه ریاست جمهوری در انتخابت 1400 ندارند مگر اینکه بتوانند با شیوه های خاصی که دارند فضا را عوض کنند.

وی در خصوص ورود احمدی نژاد در رقابت انتخابات 1400، افزود: ورود احمدی نژاد به عرصه انتخابات یک اشتباه بزرگ است که برای خود، کشور و کسانی که از آن حمایت می‌کنند ایجاد خسارت می کند، به صراحت می توان گفت احمدی نزاد توسط شورای نگهبان تایید صلاحیت نمی شود چرا که در دور گذشته که پرونده ای به مراتب کمتری داشت تایید نشد.

این فعال اصولگرا با عنوان اینکه احمدی نژاد از مشاورانی که دچار انحراف بودند تاثیر گرفت، بیان کرد: اکنون احمدی نژاد یک منحرف است که حضورش جز ضرر و زیان برای نظام هیچ فایده ای ندارد، اما اگر به رقابت های انتخابات راه پیدا کند به واسط عملکرد گذشته وی و سوء مدیریت های دولت روحانی می‌تواند برای مردم جذابت داشته و اقبال خوبی را بدست بیاورد.

شفیعی با اشاره به اینکه گروهی که در اطراف احمدی نزاد هستند با فعالیت های رسانه ای قصد بر کاهش منفوریت این چهره را دارند، اظهار داشت: آنها با کمرنگ نشان دادن مصاحبه او با رسانه های بیگانه قصد دارند ارتباط او را با ولایت ترمیم کنند.

وی با اشاره به اینکه اعتراض اصلاح طلبان به تایید صلاحیت ها کاملا بی پایه و اساس است، گفت: هر نظامی که میخواهد حکومت کند باید چرخ دنده های عوامل اجرایی آن با اهداف آن نظام سازگان باشد اما رویکرد اصلاح طلبان با نظام جمهوری اسلامی و انقلاب تناسب ندارد.

این فعال اصولگرا با اشاره به اینکه منظور از اصلاح طلبان مردم نیستند بلکه هسته های اصلی هستند که براساس گفته و دیدگاه صریح خودشان که قابل انکار نظام اسلامی و ولایت فقیه را به این شکل قبول ندارند و بر این معتقد هستند که قانون اساسی دارای مشکلات زیادی است، تصریح کرد: رفتار اصلاح طلبان تناسبی با نظام جمهوری اسلامی ندارد بنا بر این اعتراضشان در خصوص رد صلاحیت ها اعتراضی واهی است و تا زمانی که اصلاح طلبان در بدنه اصلی نظام بخواهد قدرت داشته باشند نظام ما با همین چالش ها روبرو است و مردم آب خوش از گلویشان پایین نمی رود چون چرخ دنده اصلاح طلبان با هدف اصلی انقلاب سازگاری ندارد.

انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار