کد خبر: ۹۵۵۳۹۱
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 12 April 2021
کیا اسپورتیج

به گزارش تابناک سمنان ویدیویی اخیراً در فضای مجازی پخش شده که شکل و شمایل جدیدترین کیا اسپورتیج (KIA Sportage) را به نمایش می‌گذارد. فردی که موفق به این کار شده بود، توانست با دوربین خود تصاویری بسیار نزدیک و واضح از این مدل جدید به ثبت برساند. حال یک طراح گرافیک با استعداد به نام Gotcha Cars، با استفاده از این تصاویر با جزئیات، رندرهای دقیق و کار شده‌ای از جدیدترین کیا اسپورتیج موجود خلق کرده است.

این تصاویر رندر شده جدید ظاهری دقیق و زیبا به این خودروی کراس‌اور بخشیده‌اند، البته ممکن است که این رندرها کاملاً مطابق با واقعیت نباشند. چراغ‌های جلوی این اسپورتیج اکنون شکلی ذوزنقه‌ای دارند که نور از بخش داخلی آن‌ها متصاعد می‌شود.

شبکه رادیاتور جلوی خودرو هنوز شباهت‌هایی به مدل‌های پیشین دارد، اما بسیار کوچک‌تر گشته و تقریباً بین چراغ‌های جلوی خودرو قرار گرفته است. اکنون یک ورودی هوای بزرگ بخش زیادی از جلوی خودرو را اشغال کرده است.

بخش زیرین بدنه جلوی خودرو اکنون مجهز به دو میله محافظ گشته است و دو چراغ مه‌شکن در گوشه‌های آن قرار دارند.

انتظار می‌رود که اتاقک این اسپورتیج همانند مدل‌های قبلی خود جذاب و به‌روز باشد. کمپانی کیا ثابت کرده است که در طراحی‌ خودروهای چشم‌گیر و بهره‌مند از تکنولوژی روز، تبحر خاصی دارد.

این اسپورتیج از همان پلتفرمی که هیوندای توسان (Tucson) بر روی آن سوار است، بهره می‌برد. این اتوموبیل بر اساس نیاز بازار در دو مدل متفاوت در اندازه محور چرخ‌ها عرضه خواهد شد.

ویژگی‌های موتور این مدل جدبد همانند موتور هیوندای توسان خواهند بود. این موتور ۲٫۵ لیتری چهار سیلندره قدرتی معادل ۱۸۷ اسب بخار خواهد داشت و نیروی گشتاور آن چیزی معادل ۲۴۱ نیوتون-متر خواهد بود. این خودرو هم‌چنین یک مدل هیبریدی نیز خواهد داشت که از یک موتور توربوشارژ ۱٫۶ لیتری بهره می‌برد و قدرت آن به ۲۲۶ اسب بخار نیز خواهد رسید. شواهد نشان می‌دهد که یک مدل هیبریدی پلاگین (PHEV) نیز در راه است.

گزارشات مختلف تأیید کرده‌اند که این اتوموبیل در اپریل یعنی چیز حدود چند هفته دیگر معرفی خواهد شد و فروش آن قبل از پایان سال جاری میلادی در آمریکای شمالی آغاز می‌شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: تکفارس

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار