کد خبر: ۹۵۵۳۸۸
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۰ 12 April 2021

سخنگوی سازمان انرژی اتمی توضیحاتی را در مورد جزئیات حادثه ای که حین بازدید از مجتمع هسته ای نطنز برای وی پیش آمد، ارائه کرد.

 

به گزارش تابناک تبریز از ایسنا، بهروز کمالوندی گفت: بعد از حادثه ای که برای سایت نطنز به وجود آمده بود برای بازدید می‌رفتیم که در مسیر هم اطلاع رسانی می کردم تا بعد از مشخص شدن علل حادثه با رسانه ها صحبت کنم.

 

وی تصریح کرد: حین بازدید، مقدار زیادی آلومینیوم پخش شده بود که در واقع روی دریچه ای را گرفته بود، دریچه هم مانند دودکشی بود که برای طبقه پایین باشد و ارتفاع حدود ۷ متر و خورده ای داشت که پای بنده روی آلومینیوم رفت و پایین افتادم.

 

سخنگوی سازمان انرژی اتمی در ادامه توضیح داد: زمانی که به پایین افتادم چون کسی به من دسترسی نداشت برای مدتی تنها بودم و تا بعد من را به بالا رساندند . پس از آن من را به بیمارستان بردند و در آنجا اقدامات اولیه تشخیصی، عکسبرداری و ام آر آی انجام دادند که مشخص شد پای راستم دچار شکستگی شده و شکستگی پای چپم کمتر بود. همچنین به گونه من ضربه خورده بود. اما چون کلاه ایمنی داشتم به ناحیه سر آسیب نرسیده بود که اگر این طور می شد می توانست آسیب خیلی خطرناک باشد.

 

کمالوندی افزود: دوره نقاهت ممکن است چند هفته طول بکشد چون پایم را آتل بستند و از ناحیه کمر هم ۳ ،۴ مورد شکستگی مختصر دارد که باید ثابت باشم و تکان نخورم.

 

کمالوندی ادامه داد: هر آنچه لازم بود در این مدت زمان کمتر ۲۴ ساعت تمامی اقدامات لازم را کادر پزشکی انجام دادند.

 

وی در پاسخ به این سوال که آیا در حال حاضر وضعیت جسمی وی خوب است گفت: بله. انشاءالله بتوانیم کار را ادامه دهیم. ما دشمنان سرسختی داریم و در این راه شهید داده‌ایم. از جمله شهید علی محمدی، شهریاری، احمدی روشن، و رضایی نژاد.

 

کمالوندی خاطرنشان کرد: ۴۰ سال تجربه دیپلماتیک دارم ۸ سال هم در این صنعت ( هسته ای ) هستم. این اندازه این صنعت عمق و نفوذ دارد و بیدی نیست که با این بادها بلرزد.

 

وی تاکید کرد: قطعا ما پیروز هستیم . البته تخصص این عزیزان را می بینیم که توام با ایثار و دلسوزی هستند و وقتی شما سرمایه این چنینی دارید پیروزی برایتان قطعی است و تردیدی ندارم که انشاالله به اهدافمان می رسیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار