ستاره استقلال، آقای گل ایرانی آسیا می‌شود؟
مهاجم 29 ساله تیم فوتبال استقلال این شانس را دارد تا با درخشش در عربستان خود را به عنوان برترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان آسیا معرفی کند.
کد خبر: ۹۵۵۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۹ 12 April 2021

حرکت جالب ارسلان مطهری بعد از گلزنی در دربی/عکس - خبرآنلاین

 

به گزارش  تابناک سمنان  فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا در شرایطی آغاز می‌شود که ایران در منطقه غرب آسیا با داشتن چهار نماینده (پرسپولیس، تراکتور، استقلال و فولاد) بیشترین سهمیه را در قیاس با دیگر کشورها دارد؛ در این میان فرصت لیگ قهرمانان برای بازیکنان ایرانی هم فرصت مغتنمی‌ست تا در آوردگاهی بین‌المللی بتوانند استعداد و نبوغ خود را نشان بدهند.

 

جالب آن‌که در میان بازیکنانی که در فصل پیش‌روی مسابقات فرصت بازی دارند، مهاجم شماره 72 استقلال کاندیدای نخست رسیدن به عنوان آقای گل ایرانی لیگ قهرمانان آسیاست! امیر ارسلان مطهری که تجربه حضور در این تورنمنت با تیم‌های نفت تهران، ذوب‌آهن اصفهان و استقلال تهران را دارد، می‌توانند با درخشش در مسابقات امسال به عنوان بهترین گلزن ایرانی لیگ قهرمانان آسیا دست پیدا کند.

در تاریخچه این مسابقات مهدی طارمی با 14 گل زده در صدر جدول برترین گلزنان ایرانی لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و پس از او نام فرهاد مجیدی با 13 گل و مرتضی تبریزی، آرش برهانی و امیر ارسلان مطهری با 11 گل دیده می‌شود؛ ارسلان مطهری 34 تجربه بازی آسیایی توانسته 11 گل به ثمر برساند و حالا باید از فرصت پیش‌آمده استفاده می‌کند تا عنوان برترین گلزن ایرانی ACL را از آن خود کند یا خیر؟

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ورزش سه

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار