مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: پیروی از راه و روش شهدا تمرین درس ایستادگی و آزادگی است و امنیت و اقتدار نظام اسلامی را حفظ می‌کند.
کد خبر: ۹۵۵۳۶۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۵ 12 April 2021

 

به گزارش تابناک مرکزی، مرتضی انصاری فر در دیدار با مسئولین جهاد کشاورزی استان، خدمت به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران را افتخار بزرگ دانست وافزود: شهادت و شهادت‌طلبی یک فرهنگ است که در جامعه اسلامی جایگاه والایی دارد و راه مقابله با آسیب‌های استعمار جهانی امروز توجه جامعه به تقویت این فرهنگ و زنده نگه‌داشتن یاد شهداست.
انصاری فر امنیت، آرامش، سربلندی و افتخار نظام اسلامی را مرهون پایداری، استقامت و بردباری خانواده شهدا اعلام کرد و افزود: به برکت خون‌های مطهر شهیدان امروز کشور از تعدی دشمن مصون مانده و به پیشرفت و سعادت دست‌یافته است.
وی یادآورشد: ترویج فرهنگ تکریم از خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران کوچک‌ترین سپاس از این قشر با بصیرت است و می‌طلبد همه افراد جامعه پیرو واقعی راه شهدا باشند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی در راستای رسیدگی به امور ایثارگران جهاد کشاورزی گفت: جامعه ایثارگران ما سختی‌های بسیاری را متحمل شدند و هراندازه خدمت به آنان شود، کم است و باید بیش‌ازپیش در این زمینه تلاش کرد.
وی تأکید کرد: از آرمان‌ها و اهدافی که شهدا و ایثارگران به خاطر آن‌ها جان‌فشانی کردند به‌هیچ‌عنوان نمی‌توان چشم‌پوشی کرد و باید تلاش کرد که در کشورمان محقق شود ما هم با تمام توان درراه دستیابی به اهداف تلاش می‌کنیم .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار