سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میامی گفت: تعداد ۳۴۳ نفر برای داوطلبی انتخابات شورای اسلامی روستا در ۲ بخش این شهرستان نام نویسی کردند.
کد خبر: ۹۵۵۳۲۷
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۱ 12 April 2021

۳۴۳ نفر در میامی برای انتخابات شورای اسلامی روستا نام‌نویسی کرد

 

به گزارش تابناک سمنان عباس طاهرانپور  افزود: از این تعداد، ۲۴۵ داوطلب در بخش مرکزی و ۹۸ داوطلب در بخش کالپوش نام نویسی کردند.

وی گفت : از این تعداد ۳۱۹ تن مرد و ۲۴ تن زن به صورت حضوری و غیر حضوری نام نویسی کردند.

سرپرست معاونت سیاسی ، امنیتی و اجتماعی فرمانداری میامی با بیان اینکه جوان ترین داوطلب ۲۵ سال و مسن ترین داوطلب ۷۳ سال داشت، تصریح کرد: ۲۵۳ تن با مراجعه حضوری در فرمانداری شهرستان و ۹۰ تن به صورت غیر حضوری و از طریق اپلیکیشن موبایلی، نسخه ویندوز قابل نصب بر روی رایانه و دفاتر پیشخوان دولت ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: از این تعداد ثبت نام کننده ۳ تن دارای مدرک حوزوی ، ۱۰ تن کاردانی، ۵۱ تن مدرک کارشناسی ، ۷۸ تن مدرک دیپلم و ۱۸۸ تن زیر دیپلم بودند.

طاهرانپور گفت : تلاش عوامل اجرایی ستاد انتخابات در این شهرستان، برگزاری انتخاباتی سالم و با مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

به گزارش ایرنا، از تاریخ ۱۶ فروردین تا روز یکشنبه ۲۲ فروردین از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر هر روز به صورت حضوری و غیر حضوری در کلیه بخشداری های استان ثبت نام از افراد واجد شرایط شورای روستا صورت گرفت. 

انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد امسال برگزار می شود.

شهرستان میامی با جمعیتی حدود ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

 

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار