مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر:
تابناک- مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر گفت: در اولین رزمایش ایران همدل و کمک های مومنانه در سال 1400 بیش از 1500 بسته مواد غذایی خشک بین نیازمندان دیلمی تا قبل از شروع ماه مبارک رمضان توزیع شده است.
کد خبر: ۹۵۵۳۲۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۳ 12 April 2021

به گزارش خبرگزاری تابناک از بوشهر، احمد لطفی در حاشیه رزمایش 1500 بسته مواد غذایی نیازمندان که در شهرستان دیلم برگزار شد گفت:در ادامه مرحله پنجم رزمایش همدلی و احسان، در قالب طرح احسان رمضان 1500 بسته مواد غذایی در شهرستان دیلم تامین وبه مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان میان نیازمندان توزیع شده است.

وی در ادامه افزود: این کار با همکاری کمیته امداد، ستاد اجرایی فرمان امام(ره)، گروه های جهادی، بسیجی، خیریه ها و دفتر امام جمعه در شهرستان دیلم انجام شده است تا این اقلام مواد غذایی به دست نیازمندان برسد.

لطفی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته غذایی به بیش از 400 هزار تومان می رسد گفت: این اقلام شامل یک کیسه برنج، روغن، رب، خرما، شکر، ماکارونی و حبوبات است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر با اشاره به برنامه های این نهاد در ایام ماه مبارک رمضان گفت:امسال هم همانند سال گذشته با قرار گرفتن در آستانه این ماه مبارک و به منظور دستگیری از نیازمندان و روزه داران، توزیع بیش از 50 هزار بسته مواد غذایی خشک، طبخ و توزیع بیش از 600 هزار پرس غذا و جذب بیش از 6 هزار حامی ایتام در دستور کار است.

لطفی خاطر نشان کرد: مردم مومن و نیکوکاراستان همواره در کارهای انسان دوستانه و کمک به همنوعان پیشگام هستند و با وجود مشکلات اقتصادی و بیماری کرونا، همشهریان نیازمند خود را فراموش نکردند.

وی در پایان یادآور شد: نیکوکاران می‌توانند با استفاده از روش‌های ذیل در قالب رزمایش ایران همدل – اطعام مهدوی، کمک‌های خود را برای امور نیازمندان در ماه مبارک رمضان اختصاص دهند.


  • شماره گیری کد دستوری #۱*077*۸۸۷۷*
    - شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹50030370 نزد بانک ملی

اولین رزمایش همدلی و احسان با توزیع 1500 بسته معیشتی نیازمندان در دیلم اجرا شد


انتهای پیام/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار