فرماندار شهرستان رشت:
فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه بیشترین همکاری را در شرایط کرونایی در حوزه فعالیت های اصناف داشته ایم، گفت : انتظار است اصناف نیز در اجرای دقیق محدودیت های جدید اعمال شده برای پیشگیری از انتشار ویروس کرونا همکاری های لازم را داشته باشند.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۱ 12 April 2021

علی فتح اللهی روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان رشت با اشاره به فعالیت اکیپ های بازرسی در اجرای دقیق محدودیت ها افزود : اکیپ ها با محوریت صنعت و معدن و اصناف شکل گرفته و فرمانداری نیز در کنار آنها کمک خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فرمانداری دستگاه حاکمیتی و نظارتی است، خاطر نشان کرد: اکیپ های بازرسی در انجام بازرسی ها می توانند مشکلات و تخلفات را به فرمانداری اعلام کنند تا پیگیری های لازم صورت گیرد.

وی، سلامتی را اولویت اول جامعه دانست و اظهار داشت: با برخورداری از این نعمت بزرگ فعالیت های دیگر معنی پیدا می کند.

وی بیان داشت: با مراعات موازین بهداشتی می توانیم در کنار سلامتی، اقتصادی پویا داشته باشیم لذا برای دستیابی به این مهم رعایت دستورالعمل های پیشگیرانه از انتشار ویروس کرونا و توجه به محدودیت ها ضروری است.

فرماندار شهرستان رشت، پرهیز ار تجمع را در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا بسیار مهم دانست و اضافه کرد : اینکه در فضایی بسیار محدود تعداد بیشماری حضور می یابند، قدرت انتقال افزایش می یابد و شیوع گسترده این ویروس و بیماران را در پی دارد.

وی با مهم دانستن همکاری مردم در پیشگیری از انتشار ویروس کرونا افزود : هر جا که مردم همکاری کردند، موفق بودیم لذا برای قطع زنجیره انتقال این ویروس به همکاری بیش از پیش مردم نیاز است.

شهرستان رشت در وضعیت قرمز بیماری کووید ۱۹ قرار دارد.

آمار بیماران بستری کرونا در بیمارستان های استان گیلان از مرز ۸۰۰ نفر گذشت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار