فرمانده یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: تاکنون ۲۵۹ هکتار اراضی متعلق به این اداره در حریم راه‌ها و دیگر مناطق متعلق به ارزش ۹ هزار و ۵۰ میلیارد ریال از رفع تصرف شده است.
کد خبر: ۹۵۵۰۹۲
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۵ 12 April 2021

 

سرهنگ فرهاد احدی روز دوشنبه در تشریح اقدامات شاخص یگان حفاظت راه و شهرسازی استان اردبیل افزود : ماموران فرماندهی یگان حفاظت استان اردبیل با انجام ۲۶۶ مرحله ماموریت عملیات رفع فوری و اجرای احکام مراجع قضایی موفق به خلع ید و رفع تصرف این مقدار از اراضی شده‌اند.

وی اضافه کرد: شناسایی و تشکیل پرونده برای تعداد ۴۲۶ مورد از متصرفین اراضی دولتی که در طول سنوات سی سال گذشته مقدار ۵۵۰ هکتار از اراضی ملی و دولتی را در سطح استان تصرف نموده‌اند انجام شده و تاکنون بیش از۲۵۵ هکتار از اراضی مذکور رفع تصرف شده است.

او بیان کرد: در سال گذشته با انجام ۶۹ مرحله ماموریت مهم اقدام به رفع تصرف بیش از ۵۵ هکتار از اراضی مرغوب سطح استان شد که ارزش این اراضی بیش از۲۳۶ میلیارد تومان ارزیابی شده است.

احدی گفت : سامانه ارتباط مردم با یگان حفاظت پیرامون زمین خواری با شماره ۱۶۵۶ برای دریافت هرگونه اخبار و گزارشات مردمی در راستای مقابله با هرگونه تصرف اراضی تحت پوشش درسراسر شهرستانهای تابعه راه اندازی و اطلاع رسانی عمومی با توزیع بالغ بر۲۰ هزار انواع بروشور اگاه سازی عمومی در این زمینه صورت گرفته است.

وی افزود: در راستای آگاه سازی عمومی در جهت مقابله با هرگونه تصرف و تعرض به اراضی ملی و دولتی با مشارکت و حمایت دادگستری و پلیس پیشگیری بیش از ۶۰ هزار انواع بروشور و پوستر طراحی ، چاپ و توزیع آن در مناطق مورد هدف در سطح شهرستان مرکز استان انجام گرفته است.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار