با اعلام مثبت بودن پاسخ تست کرونای آیت الله علم الهدی از مبتلا شدن ایشان به ویروس منحوس کرونا مطلع شدیم.
کد خبر: ۹۵۵۰۷۳
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸ 12 April 2021

تابناک رضوی: علیرغم تمام بی تدبیری های مدیران و مسئولین در دوران کرونا و گریز آنان از مواجهه با مسائل و پیگیری های حضوری شاهد آن بودیم که نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد آیت الله سید احمد علم الهدی، همچون سابق و به منظور حل مشکلات مردم و ... با رعایت تمام پروتکل ها و ملاحظات بهداشتی همچون سابق به کلیه ی امور رسیدگی کردند و کلاسهای درس و دیدارهای عمومی را تعطیل ننمود.

متاسفانه  با اعلام مثبت بودن پاسخ تست کرونای ایشان، از ابتلای آیت الله علم الهدی به ویروس منحوس کرونا مطلع شدیم، که البته این اتفاق با توجه به پیگیری ها و جدیت ایشان در حل مشکلات شهر و مردم و سرکشی های حضوری در همین ایام به مناطق حاشیه شهر جهت رفع مشکلات و انجام دیدارهای عمومی، حتی با رعایت تمام پروتکل‌ها و اقدامات بهداشتی، دور از انتظار نبود.

با توجه به رعایت مسائل بهداشتی، اکنون آیت الله علم الهدی امام جمعه مشهد در قرنطینه خانگی به سر برده و خدا را شکر از وضعیت عمومی خوبی برخوردار بوده و در همین وضعیت نیز با تدابیر ویژه به مسائل و اتفاقات و امور به عنوان نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه مشهد مقدس ناظر هستند.

بدون شک دعای خیر مردم مومن و شریف مشهد در بهبودی ایشان اثرگذار خواهد بود. از خداوند متعال شفای عاجل و طول عمر با عزت برای نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه شجاع و ولایتمدار مشهد خواستاریم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار