معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا کردستان گفت: در سال ۱۳۹۹ عملیات توسعه شبکه آب به میزان ۳۵.۹۱ کیلومتر و اصلاح شبکه آب به میزان ۲۶.۹۵ کیلومتر در شهر‌های استان انجام شده است.
کد خبر: ۹۵۵۰۴۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۸ 11 April 2021
به گزارش تابناک کردستان و به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان کردستان، محمد فرهاد با بیان این مطلب گفت: بیشترین عملیات توسعه شبکه آب در سال گذشته مربوط به شهر سنندج به میزان ۱۴.۴۱ کیلومتر بوده است و پس از سنندج در شهر مریوان بیشترین عملیات توسعه شبکه‌های آب به میزان ۸.۱۴ کیلومتر انجام گردیده است.
وی خاطرنشان کرد: بیشترین عملیات اصلاح شبکه‌های آب نیز مربوط به شهر سنندج با ۱۰.۴۰ کیلومتر بوده است و پس از سنندج، بیشترین میزان عملیات اصلاح شبکه مربوط به شهر سقز با ۵.۹۴ کیلومتر می‌باشد.
معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفا کردستان تصریح کرد: همچنین در سالی که گذشت ۵.۷۶ کیلومتر عملیات توسعه خط انتقال آب اجرا شد که ۳.۳ کیلومتر در شهر پیرتاج از توابع شهرستان بیجار، ۱.۹۵ کیلومتر در شهر سقز و ۰.۵ کیلومتر نیز در شهر سنندج اجرا شده است.
فرهاد در پایان خاطرنشان کرد: در سال قبل عملیات توسعه شبکه‌های آب در ۱۸ شهر و عملیات اصلاح شبکه‌های آب نیز در ۱۶ شهر که نیازمند اجرای پروژه بوده اند، انجام شده است.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار