نماینده فسا گفت: هزینه‌های زیادی در حوزه درمان و پیشگیری کرونا می‌شود و در واقع این ویروس در حال بلعیدن منابع دولت بوده که البته بخش عمده‌ای از آن ناشی از تصمیم‌های نادرست دولت است.
کد خبر: ۹۵۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۶ 11 April 2021
به گزارش تابناک فارس: حجت‌الله فیروزی اظهار داشت: باگذشت ۱۵ ماه از شیوع ویروس کرونا در کشور و باوجود تجربه‌های به دست آمده طی این مدت، امروز نباید شاهد شرایط بدتر از روزهای اولیه باشیم.
 
او با انتقاد از شیوه مدیریت ستاد کرونا در ایام نوروز گفت: باید پیش از شروع سال نو برنامه‌ریزی بهتری برای کنترل ترددها و مسافرت‌ها صورت می‌گرفت و آقایان دولتی به‌گونه‌ای تدبیر به خرج می‌دادند که مردم موظف به رعایت شوند.
 
نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: علیرغم وعده‌ها و خط‌ ونشان‌هایی که ابتدای نوروز کشیده شد، حال شاهد آن هستیم که  رفت‌وآمد و مسافرت‌ها فاجعه‌ای را ایجاد کرده است.
 
فیروزی با تأکید بر اینکه این وضعیت نشان از بی‌برنامگی دولت است، عنوان کرد: دائم توسط ستاد کرونا جلساتی برگزار شده و برنامه ریزی و توصیه‌هایی صورت می‌گیرد اما ضمانت اجرا ندارند و در عمل چیزی را نمی‌بینیم.
 
سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن افزود: تصمیماتی که توسط دولت در ایام نوروز گرفته شد، تصمیمات غیر منسجم و کارشناسی نشده بود و حال شاهد آن هستیم که روزانه قربانی زیادی از ما گرفته می‌شود.
 
او اضافه کرد: راحت‌ترین و اولین راه برای پیشگیری توسط دولت، تعطیلی مشاغل بوده این در حالی است که با مدیریت صحیح نیاز به انجام این کار نیست.
 
 
برچسب ها: کرونا ، دولت
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار