دیر خانه مطبوعات خوزستان در حاشیه مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات خوزستان که امروز یکشنبه در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد گفت : منطقه آزاد اروند پایش را از کفش مطبوعاتی ها بیرون کند .
کد خبر: ۹۵۵۰۲۵
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۲ 11 April 2021

مدیر خانه مطبوعات خوزستان در حاشیه مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره مطبوعات خوزستان که امروز یکشنبه در اداره کل فرهنگ وارشاد اسلامی خوزستان برگزار شد گفت : منطقه آزاد اروند پایش را از کفش مطبوعاتی ها بیرون کند .

به گزارش خبرنگار نبض شهر ، دکتر افشار پرویزی بابادی در پاسخ به انتقاد شدید یکی از رسانه های آبادان و خرمشهر نسبت به بی توجه بودن اداره کل فرهنگ وارشاد منطقه آزاد اروند و خانه مطبوعات اروند به مشکلات رسانه های منطقه که باعث لغو امتیاز فعالیت نشریات منطقه اروند وعدم فعالیت موثر خبری شده گفت : منطقه ازاد اروند باید پایش را از کفش مطبوعاتی ها بیرون کند .

بابادی گفت : بارها شاهد گلایه رسانه ها ی مناطق آبادان وخرمشهر در این خصوص بودیم و برخی رسانه های آنجا پیشنهاد پیگیری این موضوع و همچین پیوستن به خانه مطبوعات خوزستان را داشتند که این موضوع در اولویت است و دراولین سفر کاری به شهرستان آبادان خواهیم رفت تا مشکلات رسانه ها را بررسی و رفع کنیم .

این مقام مسئول تصریح کرد : این تفکر در سال قبل حاکم بود که وجود خانه مطبوعات اروند یک ظرفیت خوب برای رسانه ها است ، اما نه تنها این هدف محقق نشد بلکه باعث عدم پیشرفت رسانه های آن مناطق شده چراکه مشکلات رسانه ها در آنجا پیگیری نشده است .

وی افزود: زمانی می توانیم در شهرستان ها نماینده داشته باشیم که ۲۰نقر از رسانه های آن شهر عضو خانه مطبوعات شده باشند و این ظرفیت را اکنون داریم و آمادگی برای پیوستن اعضای خانه مطبوعات اروند به خانه مطبوعات خوزستان مهیا است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار