همه مراکز درمانی و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز موظف به پذیرش بیماران تنفسی هستند.
کد خبر: ۹۵۵۰۱۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۲۴ 11 April 2021

تابناک فارس به نقل از صدا و سما: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز درهمه بیمارستان‌ها موظف به پذیرش بیمارن مشکوک به کرونا هستندبازدید از بیمارستان مرکزی شیراز با تاکید بر این که تمام مراکز درمانی و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی زیر مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز موظف به پذیرش بیماران تنفسی هستند، گفت: هیچ بیمارستانی حق ندارد بیماران مشکوک به کرونا را نپذیرفته و یا به دیگر مراکز و بیمارستان‌ها ارجاع دهد.
دکتر اورنگ ایلامی گفت: دستورالعمل ساماندهی بیماران کرونایی و غیرکرونایی به تمامی مراکز درمانی زیرمجموعه دانشگاه ابلاغ شده و کارشناسان و مدیران ارشد معاونت درمان دانشگاه بر نحوه اجرای آن نظارت دارند.
او با قدردانی از تلاش و همراهی مجموعه بیمارستان مرکزی شیراز و مراکز درمانی و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی استان در دوران پاندمی کووید ۱۹ از مسوولان مراکز درمانی و بیمارستان‌های فارس خواست تا با برنامه ریزی و هماهنگی‌های لازم، روند پذیرش بیماران مشکوک به کرونا را بهبود بخشند.
دکتر ایلامی با بیان اینکه در صورتی که یک بیمارستان با کمبود تخت مواجه باشد، مرکز مدیریت و پایش اقدامات درمانی دانشگاه، بیمار کرونای نیازمند بستری را به نزدیکترین بیمارستان هدایت می‌کند، یادآور شد: با برنامه ریزی و همراهی مراکز درمانی استان، تا کنون موردی از عدم پذیرش بیماران کرونا گزارش نشده است

برچسب ها: بیمارستان ، کرونا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار