معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان گفت : پنج هزار تن شکر با قیمت مصوب به این منطقه اختصاص یافته است و در روزهای آینده توزیع آن شروع می‌شود.
کد خبر: ۹۵۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲ 11 April 2021

اسماعیل نادری افزود :پنج هزار تن شکر برای صنعت و واحدهای تولیدی استان اصفهان و نیاز خانوار تامین شده و در اختیار واحدهای بسته بندی قرار گرفته است تا در بسته‌های یک و سه کیلویی به بازار ارائه شود.

وی ادامه داد: وضعیت تامین و توزیع شکر مورد نیاز مصارف خانگی ،صنوف و صنعت در این استان مناسب است و مشکل و کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

به گفته وی، قیمت مصوب هر کیلوگرم شکر تنظیم بازار هشت هزار و ۷۰۰ تومان تعیین شده است  و قیمت آن تغییری نکرده است و هم اکنون از طریق سامانه رهتاب در بازار توزیع می‌شود.

وی با بیان اینکه در تامین شکر مصارف خانگی با هیچ مشکلی مواجه نیستیم اظهار داشت: فروش شکر بالاتر از نرخ مصوب تخلف است و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان با اشاره به اینکه باید استفاده از شکر بسته بندی در بازار و مصارف خانگی دائمی شود بیان کرد: با بسته بندی شکر از هدررفت آن جلوگیری خواهد شد و به لحاظ بهداشتی نیز بسته بندی شکر بسیار مناسب‌تر است.

وی با بیان اینکه فروش فله‌ای شکر نه تنها باعث هدررفت شکر می‌شود بلکه از لحاظ بهداشتی نیز مورد تایید نیست تاکید کرد: براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار کشور، شکر خانوار باید به صورت بسته بندی یک و سه کیلویی عرضه شود.

نادری گفت: برنج هم به اندازه کافی در بازار وجود دارد در زمینه مصارف خیریه‌ها، کمک‌های مردمی و تنظیم بازار وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ تن روغن خوراکی هم برای مصارف تولیدی و صنفی و ۲ هزار و ۵۰۰ تن هم برای مصارف خانوار در استان تامین شده و از اواسط هفته جاری وارد بازار خواهد شد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان افزود: مشکلی در تأمین شکر وجود ندارد و به اندازه کافی از طریق سامانه رهتاب عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار