مردي كه حدود يك سال پيش به قتل رسيده و جسدش در اطراف يكي از روستاهاي شهرستان اراك رها شده بود، در تحقيقات علمي كارآگاهان پليس و دستگيري قاتل برملا شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۹۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۵ 11 April 2021



به گزارش تابناک مرکزی،سرهنگ كارآگاه "كاميار چهري" در بيان جزئيات اين خبر گفت: در يكي از روزهاي ارديبهشت ماه سال گذشته گزارشي از كشف جسد فردي در اطراف يكي از روستاهاي شهرستان به مركز فوريت هاي پليس ۱۱۰ اعلام شد.
وي افزود: بلافاصله تيمي از كارآگاهان اداره مبارزه با جرايم جنايي پليس آگاهي براي بررسي موضوع به محل اعزام شدند و در بررسي جسد مشخص شد كه اين فرد به قتل رسيده و در اين محل رها شده است.
اين مقام انتظامي اضافه كرد:‌ تحقيقات تخصصي پليس در رسيدگي به اين موضوع آغاز شد و با پيگيري هاي تخصصي و بهره گيري از روش هاي علمي از سوي كارآگاهان پليس، سرنخ هايي از عامل اصلي قتل به دست آمد.
سرهنگ چهري یادآورشد: با مراقبت هاي نامحسوس پليس، سرانجام عامل اصلي اين قتل كه با يكي از بستگان نزديك فرد مقتول در ارتباط بود، شناسايي و در يك عمليات غافلگيرانه در اراك دستگير شد.
رئيس پليس آگاهي استان مركزي افزود:‌ با توجه به اسناد و مداركي كه در روند رسيدگي به اين پرونده به دست آمد، فرد دستگير شده به اين قتل به دليل برخي اختلافات اعتراف كرد.
وي اضافه كرد: در بازجويي هاي انجام شده مشخص شد كه قتل در محلي ديگر انجام شده و فرد قاتل با يك دستگاه خودروي سواري،‌ جسد مقتول را در اين محل رها كرده است كه در ادامه تحقيقات، خودروي مورد استفاده در جابجايي جسد نيز در يك پاركينگ در سطح شهرستان كشف شد.
اين مقام انتظامي گفت: با تكميل تحقيقات پليس جوان قاتل به همراه يكي از بستگان مقتول كه در جريان اين قتل بود، براي سير مراحل قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار