رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان خبر داد؛
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان گفت: 52 نفر شرکت کننده در آزمون عملی شبیه سازی طرح ارزیابی و ساماندهی داوران مسابقات قرآن کریم در اصفهان با یکدیگر به رقابت پرداختند.
کد خبر: ۹۵۴۹۹۳
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۷ 11 April 2021

حجت الاسلام روح الله بیدرام با اشاره به برگزاری آزمون عملی شبیه سازی طرح ارزیابی و ساماندهی داوران مسابقات قرآن کریم در اصفهان اظهار داشت: مرحله دوم این آزمون به میزبانی مقبره علامه مجلسی(ره) در اصفهان در دو نوبت صبح و عصر برگزار شد.
وی با بیان اینکه در این مسابقات 46 نفر داور خواهر و 17 نفر داور برادر مشارکت داشتند، ادامه داد: با توجه به شرایط شیوع کرونا 11 نفر از داوران که سه نفر آقا و هشت نفر خانم بودند در مقبره سلطان میراحمد کاشان به رقابت پرداختند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان اصفهان با بیان اینکه طرح ارزیابی و ساماندهی داوران مسابقات قرآن کریم می‌تواند به ارتقای سطح کیفی برگزاری مسابقات قرآن کمک قابل توجهی داشته باشد، ابراز داشت: این طرح در کنار ارتقاء سطح علمی داروان با ایجاد فضای رقابتی آنها را برای به روز رسانی اطلاعاتشان نیز ترغیب میکند.
وی اضافه کرد: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است نتایج نهایی طرح ارزیابی و ساماندهی داوران مسابقات قرآن کریم در تیر ماه به شرکت کنندگان این طرح اعلام شود.
حجت الاسلام بیدرام تصریح کرد: این آزمون با هماهنگی دیگر دستگاه‌های اجرایی و با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار