دبیر نخستین مسابقه سراسری داستان کوتاه کوتاه بحران اعلام کرد:‌ مهلت ارسال آثار این مسابقه تا پایان فروردین ۱۴۰۰ تمدید شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۸۶
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۹ 11 April 2021

 

به گزارشتابناک تهران از اعلام روز دوشنبه سازمان پیشگیری و مدیریت بحران پایتخت، «عباس حسین‌نژاد» با بیان اینکه تا کنون بیش از ۶۰۰ اثر به این مسابقه ارسال شده است، گفت: علاقمندان و نویسندگان می‌توانند تا پایان فروردین ماه در این رقابت ملی شرکت کنند.

وی ادامه داد: مسابقه داستان کوتاه کوتاه بحران با هدف جلب توجه جامعه ادبی به بحران‌های طبیعی که در کشور و همچنین ترویج نگاه امیدوارانه در سوانح طبیعی و بحران‌ها برگزار می‌شود.

حسین نژاد افزود: رویکرد کلی داستان‌ها حفظ «امید» در این رخدادها است و محور داستان‌ها دعوت به همدلی در برابر مصیبت‌ها و کمک به هم‌نوع، نوع‌دوستی، شیوه درست برخورد با بحران، عملکرد سریع و حفظ روحیه و گسترش روحیه امیدوارانه در زمان رخدادهای بحرانی است.

وی با بیان اینکه داستان‌های ارسالی باید حداکثر ۳۰۰ کلمه باشد، افزود: هر شرکت‌کننده حداکثر مجاز به ارسال پنج اثر است و داستان‌های ارسالی نباید قبلا در مسابقات ملی دیگر برگزیده یا به چاپ رسیده باشد.

به گفته حسین نژاد، علاقمندان برای ثبت‌نام و شرکت در این مسابقه می‌توانند به سایت tdmmoq.ir مراجعه کنند.

بر اساس این گزارش، مسابقه سراسری داستان کوتاه کوتاه بحران توسط معاونت آموزش و مشارکت‌های مردمی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران برگزار و به پنج نفر اول از ۴ میلیون تا ۵۰۰ هزار تومان جایزه داده می‌شود و داستان‌های راه یافته به مرحله نهایی در کتابی با همکاری انتشارات پرنده منتشر خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار