9 تن از استعدادها و نخبه‌های جودو استان قم از سوی کادر فنی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان ایران برای حضور در اردوی انتخابی این دو تیم دعوت شدند.
کد خبر: ۹۵۴۹۴۸
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲ 11 April 2021

به گزارش تابناک قم، در حالی که رشته‌های رزمی جایگاه ویژه‌ای در بین ورزش‌های فعال در استان قم دارند و علاقمندان زیادی در تک تک این رشته‌ها نظیر کاراته، تکواندو، ووشو و جودو فعالیت می‌کنند، جودو در دو بخش شیایی و کاتا یکی از جذاب‌ترین رزمی‌ها محسوب می‌شود.

این رشته ورزشی زمستان سال 1399 پس از پایان دوره چهار ساله ریاست مجید متقی دست‌خوش تغییر شد و بعد از ثبت‌نام کاندیداها و برگزاری مجمع انتخابات، با توجه به آراء اعضای مجمع سکان هدایت آن به یکی از ورزشکاران موفق جودو یعنی محمدحسن سالاری سپرده شد.

بدین‌ترتیب جودو قم امیدوار است با همدلی تک تک اعضای خود آینده موفقی را تجربه کند، رشته‌ای که اکنون با توجه به در پیش بودن رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم‌های جودو پسران ایران در رده سنی نوجوانان، چهار نماینده خود به نام‌های محمدجواد حسین‌خانی، ارشیا بیگی، محمدجواد محبی و احمدرضا احمدی‌فر را در اردوی تیم ملی می‌بیند، به همین منظور رئیس هیات جودو قم برای این نخبه‌های جودو قم آرزوی موفقیت کرد.

همچنین چهار جودوکار از استان قم توسط کادر فنی تیم ملی جوانان ایران به مسابقات انتخابی درون اردویی این تیم به منظور شناسایی ترکیب تیم اعزامی به رقابت‌های برون‌مرزی سال جاری دعوت شدند، این نفرات علی‌اصغر برجیان، ابوالفضل نوری، یاسر رضاقلی‌گل، محمدجواد محبی و محمدرضا حق‌شناس هستند.

اردوی تیم‌های نوجوانان و جوانان پسر هیات جودو استان قم در حالی برگزار می‌شود که از سوی فدراسیون این رشته زمان برگزاری پیکارهای انتخابی تیم ملی جودو دختران نیز اعلام شد و بر این اساس انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختر روز ۲۹ اردیبهشت ماه آغاز می‌شود.

این در حالی است که با تصمیم مسولان فدراسیون جودو میزبانی مسابقات جودو قهرمانی کشور و انتخابی تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان دختر از ۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت ماه به هیات یزد سپرده شده و بخش‌نامه و شرایط برگزاری این رقابت مهم هفته آینده به تمام هیات‌های استان‌ها ابلاغ می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار