مدیرکل صداوسیمای البرز ویژه برنامه‌های رادیو، تلویزیون، خبر و فضای مجازی را در ماه مبارک رمضان اعلام کرد.
کد خبر: ۹۵۴۹۳۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶ 11 April 2021

به گزارش «تابناک البرز» علی صادق مقدسی گفت: برنامه‌های صدا و سیمای البرز برای ماه رمضان به شرح زیر است:

ماه عاشقی ویژه برنامه افطار به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده و مستقیم از سیمای البرز پخش خواهد شد.

حبیب خدا (معرفی مشاغل منصف در ماه رمضان) معرفی مساجد استان – تغذیه در ماه مبارک و گزارش های مردمی از جمله بخش های این برنامه اند

حضور میهمان در زمینه های هنری ،ورزشی، علمی و ... همراه با خانواده هایشان بخش دیگری است که عوامل برنامه ساز،  تهیه و تدارک دیده اند.

همچنین بینندگان البرزی می توانند با ویژه برنامه نسیم سحر به مدت ۶۰ دقیقه به طور زنده و مستقیم با شبکه استانی خود همراه باشند.

نوباوگان (روزه اولی ها) دعای روز و شرح آن –شرح دعای ابو حمزه ثمالی – معرفی مشاغل خدمات رسان  که به هنگام سحر فعال هستند- دعای سحر و گزارش  از مساجد در سحرهای ماه مبارک رمضان بخش هایی هستند که از سیمای البرز پخش خواهد شد.

صادق مقدسی افزود: برنامه سازان رادیو نیز با تولید ویژه برنامه ی همه دعوتیم ، شنونده های البرزی را به میهمانی خدا در ماه مبارک رمضان در لحظه ی افطار  دعوت می کنند.

همه دعوتیم عنوان برنامه رادیویی است که هر روز از ساعت ۱۹:۳۰ الی ۲۱ به طور زنده از رادیو البرز پخش خواهد شد.

بخش های نمایشی و داستان خوانی از جمله قسمت های این برنامه است که عوامل برنامه تهیه و تدارک دیده اند

مژگان ذوالفقارخانی گویندگی برنامه را به عهده دارد.

قرار ما لحظه ی اجابت است..

قرار عاشقی ویژه برنامه رادیویی به تهیه کنندگی الهه بیات و گویندگی محسن گلزاده است

این برنامه با گزارش های مردمی – دعوت از سحر خوانان البرزی و با هدف آشنایی با آداب و رسوم رمضان در البرز با شنونده های خود به هنگام سحر همراه خواهد بود.

در ادامه مدیرکل صداوسیمای البرز با اشاره به تولیدات در حوزه فضای مجازی و خبر گفت: تولید ۳۰ قسمت دعای روز در قالب استوری پوستر، ۳۰ قسمت ۱۵ ثانیه ای دعای ابو حمزه ثمالی در قالب استوری موشن ، ۳۰ قسمت ۲ دقیقه ای خاطرات ماه رمضان در قالب ugc و ۳۰ قسمت پادکست ۲ دقیقه ای توسط معاونت فضای مجازی و گزارش های خبری با موضوعات معنویت در ماه رمضان ، کرونا و خط مقدم ایثار و مقاومت ، رمضان و مشاغل سخت ، محافل انس با قران همچنین  مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان در معاونت خبر  تهیه و تولید می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار