کد خبر: ۹۵۴۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۵ 11 April 2021

 رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی از تزریق اعتبار 150 میلیارد تومانی به پروژه راه آهن میانه- تبریز در اسفندماه 99 خبر داد و گفت: با توجه به رصد مستمر این پروژه از سوی دکتر نوبخت، امیدواریم بزودی به سرانجام برسد.

 

داود بهبودی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با توجه به پیگیری‌های مداوم پروژه از سوی مسئولان استان و نمایندگان، ایستگاه خاوران در موعد مقرر وعده داده شده به اتمام خواهد رسید.

 

وی افزود: عرشه‌گذاری پل باسمنج نیز به میزان 70 درصد پیشرفت داشته و تا یک ماه آینده می‌تواند به اتمام برسد؛ مباحث مربوط به ریل‌گذاری هم با جدیت پیگیری می‌شود.

 

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی؛ بهبودی خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت راه آهن میانه-تبریز دولت تاکید دارد این پروژه به عنوان پروژه‌ اولویت‌دار تا پایان دولت به اتمام و بهره‌برداری برسد.

 

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی تصریح کرد: با پیگیری های انجام گرفته در اسفند ماه 99 نیز مجددا بیش از 150 میلیارد تومان به این پروژه تزریق اعتبار انجام گرفت و با توجه به رصد مستمر این پروژه از سوی رئیس محترم سازمان برنامه و بودجه کشور، امیدواریم به زودی به سرانجام برسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :