فوتسالیست‌های تیم دلسوختگان اهل بیت قم دومین بازی متوالی خود از دوره جدید فوتسال باشگاه‌های کشور را با باخت و ناکامی پشت‌سر گذاشتند.
کد خبر: ۹۵۴۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۴ 11 April 2021

به گزارش تابناک قم، در حالی که بازی‌های گروه چهارم از مرحله مقدماتی فصل 1400 لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور از هجدهم فروردین ماه در قم جریان دارد، تیم دلسوختگان اهل بیت قم در سالن دو هزار نفری شهید جعفر حیدریان قم از رقبای خود میزبانی می‌کند.

بازی‌های این گروه با حضور 6 تیم دلسوختگان اهل بیت قم، جنرال ویند سقّز، لاهیک لاهیجان، شهید کیان پارس‌آباد، میثاق اردبیل و آروین قالا ماکو به انجام می‌رسد و تیم‌ها بعد از انجام پنج بازی به تعطیلی یک ماهه خواهند رفت تا برای بازی‌های دور برگشت بعد از ماه مبارک رمضان آماده شوند.

تا کنون چهار روز از دیدارهای گروه چهارم مرحله مقدماتی لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم سپری شده اما نکته قابل تامل و تعجب‌آور، ثبت دو باخت در کارنامه تیم فوتسال دلسوختگان اهل بیت قم است، تیمی که بازی‌ها را با اقتدار شروع کرد اما در ادامه خوب کار نکرد.

تیم دلسوختگان اهل بیت قم در روز نخست با حساب 5 بر 2 تیم آروین قالا ماکو را شکست داد و در بازی‌ دوم خود با نتیجه 4 بر 2 از سد تیم جنرال ویند سقّز گذشت اما دو بازی بعدی را به ترتیب برابر تیم‌های شهید کیان پارس‌آباد و لاهیک لاهیجان بر خلاف انتظار واگذار کرد.

شاگردان سیدوحید غیاثی برابر تیم شهید کیان پارس‌آباد با نتیجه سه بر صفر شکست خوردند و در جدال با تیم لاهیک لاهیجان با نتیجه نزدیک 5 بر 4 باختند تا از چهار بازی 6 امتیاز اندوخته و در رده سوم جدول رده‌بندی گروه خود قرار بگیرند، ضمن اینکه باید در روز پایانی با تیم میثاق اردبیل روبه‌رو شوند که یک دیدار سخت و حساس است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار