غلامرضا مرتضوی در گفتگو با تابناک:
فرماندار شهرستان سنقر و کلیایی گفت: سهل انگاری‌ها سبب ورود به پیک چهارم کرونا شد که کنترل شرایط، همکاری مسئولین و مردم را می‌طلبد تا به سلامت از بحران موجود عبور کنیم.
کد خبر: ۹۵۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۷ 11 April 2021

غلامرضا مرتضوی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: بر اساس جدید‌ترین آمار اعلام شده ۵۳ نفر از شهروندان در مراکز درمانی شهرستان سنقر و کلیایی به علت بیماری کرونا بستری و وضعیت شهرستان قرمز می‌باشد.

وی افزود: مجموعه محدودیت‌های در نظر گرفته شده توسط ستاد کرونا در سطح شهرستان در حال اجرا است که همراهی مردم نیز در این راستا قابل قبول می‌باشد و انتظار ما ادامه این همکاری هاست.

فرماندار سنقر و کلیایی تصریح کرد: طرح شهید حاج قاسم سلیمانی به قوت خود در حال اجراست، سایر نیرو‌های جهادی، بسیج و هلال احمر نیز همگی پای کار آمده اند و امید داریم مجموعه این عوامل دست به دست هم دهند تا در آینده‌ای نزدیک شاهد تغییر رنگ شهرستان و عبور از این وضعیت باشیم.

این مسئول خاطر نشان کرد: بر اساس تصمیمات ستاد مدیریت بیماری کرونا، محدودیت‌های مربوط به رنگ قرمز در سطح شهرستان ما به اجرا در آمده و به غیر از گروه شغلی یک ما بقی گروه‌های شغلی تعطیل و اجازه فعالیت ندارند.

وی بیان کرد: برگزاری مراسم آئینی نماز‌های یومیه و جمعه و هر گونه مراسم مذهبی و تجمع در سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی تعطیل می‌باشد و در صورت مشاهده هر گونه قانون شکنی، بر اساس دستور العمل‌های موجود برخورد لازم و قاطع صورت خواهد گرفت.

مرتضوی در پایان تاکید کرد: متاسفانه با توجه به سهل انگاری‌ها و عدم توجه به پروتکل‌های بهداشتی وارد پیک چهارم کرونا و قرمز شدن رنگ شهرستان شده ایم که توصیه اکید ما رعایت نکات بهداشتی و عدم تجمعات و استفاده از ماسک تا زمان بازگشت شرایط به زرد و آبی و عبور از بحران موجود است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار