مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم از اتمام اتصال رمپ بلوار امام رضا(ع) به پل 9 دی با هزینه‌ای بیش از 8 میلیارد تومانی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۸۲۷
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۲ 11 April 2021

به گزارش تابناک قم، سید ابوالفضل میریک امامی آخرین وضعیت پل ۹ دی را تشریح و اظهار کرد: یکی از پروژه‌های مهم شهر قم که توانسته در تکمیل رینگ ترافیکی شهر قم تأثیر بسیاری داشته باشد پل ۹ دی است.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم دسترسی پل ۹ دی به بلوار امام رضا(ع) و بلوار جمهوری را در سال گذشته موردتوجه قرار داد و افزود: پل ۹ دی یعنی از میدان سپاه تا میدان امام حسین(ع) احداث‌شده که اوایل سال گذشته دسترسی به بلوار امام رضا(ع) به روی پل و بلوار جمهوری آن ایجاد و بتن‌ریزی عرشه و جدول‌گذاری و رنگ‌آمیزی آن تمام‌شده و در مرحله خط‌کشی است.

میریک امامی از تملک گاراژ بزرگ برای اتصال پل ۹ دی به بلوارامین خبر داد و گفت: برای دسترسی سریع به بلوار امین تملک یک گاراژ بزرگ در دستور کار قرارگرفته و در مرحله توافق بوده و به‌زودی عملیات تخریب آن آغاز می‌شود.

وی افزایش قیمت مصالح و بتن را یکی از مشکلات شهرداری دانست و ابراز کرد: شهرداری برای رفع این مشکل و جلوگیری از افزایش مضاعف هزینه‌ها و تعدیل بعضی از پروژه‌های مهم را به سازمان توسعه عمران واگذار کرده و توانسته با توجه به زمان‌بر بودن مرحله تملک زمان اتمام پروژه را نیز کاهش دهد.

مدیرعامل سازمان توسعه و عمران شهرداری قم اعتبار این بخش از پروژه را ۸.۵ میلیارد تومان اعلام و خاطرنشان کرد: ۸.۵ میلیارد تومان هزینه این مرحله از قرارداد بوده ولی متأسفانه افزایش قیمت بتن و مصالح را داشته و در پایان هزینه کلی برآورد می‌شود.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار