طبق اعلام ستاد انتخابات استان سمنان، تا پایان روز ششم ثبت نام از داوطلبان در انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی روستایی، ثبت نام یکهزار و ۳۶۹ نفر نهایی شد.
کد خبر: ۹۵۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۰:۴۲ 11 April 2021

۱۳۶۹ نفر برای انتخابات شوراهای روستایی استان سمنان ثبت نام کردند

 

به گزارش تابناک سمنان ۱۱۰ نفر در روز نخست، ۱۷۰ نفر در روز دوم، ۲۲۴ نفر در روز سوم، ۲۸۱ نفر در روز چهارم، ۱۱۵ نفر در روز پنجم و ۴۶۹ نفر در روز ششم ثبت نام داوطلبان عضویت در انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی روستا در استان نام‌نویسی کردند. 

در ششمین روز از ثبت نام شورای اسلامی روستا ۴۶۹ نفر در سطح استان ثبت نام کردند که از این تعداد ۴۴۲ نفر آقا و ۲۷ نفر خانم هستند. 

۴۱۸ نفر از افراد ثبت نام شده به صورت حضوری و ۵۱ نفر به صورت غیر حضوری ثبت نام کردند. 

داوطلبان ثبت نام شورای روستایی روز ششم، از نظر تحصیلات ۲۲۹ نفر زیر دیپلم، ۱۱۱ نفر دیپلم، ۳۰ نفر فوق دیپلم، ۷۸ نفر لیسانس، ۱۹ نفر فوق لیسانس و ۲ نفر دارای تحصیلات حوزوی هستند. 

در بین شهرهای استان سمنان، در روز ششم ثبت نام شاهرود با ۱۳۶، دامغان با ۱۲۲ و میامی با ۶۷ داوطلب بیشترین ثبت نام را داشتند. 

به گزارش ایرنا، از تاریخ ۱۶ فروردین تا روز یکشنبه ۲۲ فروردین از ساعت هشت صبح تا ۱۸ عصر هر روز به صورت حضوری و غیر حضوری در کلیه بخشداری های استان ثبت نام از افراد واجد شرایط شورای روستا صورت می‌گیرد. 

انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا بیست و هشتم خرداد امسال برگزار می شود.

لطفا مارا در شبکه های اجتماعی یاری کنید:

اینستاگرام تابناک سمنان
Email: semnantabnak@gmail.com
منبع: ایرنا

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار